Новите, успешни лица на рекламата

Новите, успешни лица на рекламата

Преди време най-успешно продаваха усмихнатите манекенки. Сега те биват изместени от... сладки кученца!

Все повече реклами в последните месеци залагат на симпатичните домашни любимци, познати като най-верния приятел на човека. Четириноги от всякакви породи изскачат от телевизионните реклами, печатните страници и най-посещаваните интернет сайтове.

Кучетата предизвикват умиление, коментира в електронното издание Entrepreneur авторката Ким Гордън. Присъствието на умиляващите домашни любимци в рекламата на големите марки води до печалби за компаниите, колкото е тежестта на животинчето в злато.

Образът на кучето в рекламата е призната и ефективна маркетинг тактика. И за това има поне четири причини:

      1. Кучетата привличат вниманието. Потребителите ежедневно са бомбардирани от мощен рекламен поток от хиляди медии и екрани, които ги заобикалят, докато вършат други неща. Напорът на маркетинг съобщенията се е превърнал в част от ежедневието на хората и от заобикалящия ги пейзаж. Но когато в началото на рекламата се покаже качествена снимка на красив кафяв лабрадор, хората, които обичат животни, се спират и задължително поглеждат за миг.

      2. Те предизвикват емоции. Наблюдавайки картина с дете, което си играе с кученце, голяма част от аудиторията асоциира себе си с представената ситуация и си спомня щастливи мигове от своето детство. А, спомените и емоциите винаги продават.

     3. Домашните любимци се асоциират с доверие. Всеки вярва на най-добрия приятел на човека, на животното, което е отгледал в дома си и с което споделя ежедневието си. Повечето от компаниите държат да подчертаят, че са надеждни и сигурни. Неслучайно, някои американски компании, които разработват уеб-сайтове или компютърен софтуер украсяват рекламата на продуктите си с образи на кучета.

      4. Стопаните свързват образа на кучето в рекламата с този на собствения си  домашен любимец. Участието на куче в рекламата автоматично печели всички, които си имат животинче вкъщи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ