Новото нормално в кампания на Mitsubishi

В нов, екологичен проект от Mitsubishi ще променят град Нормал (Normal – "нормален", англ. ез.) в Илинойс, САЩ. Малкото градче в американския Среден Запад е място на засилена производствена дейност от години, пише creativity-online.

По повод представянето на новия електромобил на Mitsubishi през следващия месец от рекламна агенция 180 LA ще преобразуват сънливото малко градче в т.нар. ИВиТаун (EVTown). 1000 от енергийно ефективни автомобила ще бъдат предоставени на жителите. Освен това Mitsubishi ще инсталира станции за електрическо захранване.

Това ще бъде новият Нормал - новото нормално в света, обещават инициаторите на зеления проект. „Нормал - ИвиТаун е общност, която е приела новите технологии по екологичен начин“, заяви кметът Крис Коос, на който предлага идеята след като се среща с изпълнителните директори на Mitsubishi. “Това е начин да покажем бъдещето“, каза той.

Специална телевизионна и дигитална рекламна кампания ще представи проекта и превръщането на нормалното градче в нещо ново. Филм за проекта можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп забрани на граждани на 12 държави да влизат в САЩ
Румънските пощи инсталират терминали за криптовалута
Времето: Слънчево и горещо, в следобедните часове на места ще превали
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Тази революционна технология трансформира електронната търговия
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Премиерът Желязков: Членството в еврозоната ще ни доближи до европейските стандарти на живот
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор