Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Онлайн рекламата застраши телевизията
Изпълнителният директор на Walt Disney Co. в САЩ, която е собственик на телевизионните канали ABC и ESPN, Робърт Айгър, призна публично, че продажбата на реклама в телевизията не е бизнесът, който беше. Причината е възходът на онлайн рекламата, който чувствително е ощетил телевизията през последните месеци. Това е казал самият той на пресконференция за обясняването на бизнес резултатите на Disney.
“Това е най-откровеното признание колко е песимистичен телевизионният пазар на реклама в момента. (…) Айгър заяви, че е решил да намали степента, в която компанията му разчита на телевизионната реклама“, посочва „Уолстрийт джърнъл“. На пресконференцията Айгър е потвърдил слуховете, разпространявани в продължение на седмици в САЩ, за пренасочване на големи суми на рекламодателите в страната от телевизиите към нови медийни платформи.
Disney посочва, че е поставена в много по-конкурентна среда спрямо по-рано. Ето защо Айгър е взел „съзнателното врешение“ да намали степента, в която компанията му разчита на рекламата, като към момента 20% от приходите на Disney идват от нея.
Повечето американски медийни гиганти отчетоха едва забележим ръст на постъпленията от реклама във второто тримесечие на 2014 г. Viacom Inc. имаше 1% покачване на рекламата от САЩ на годишна база. Time Warner също отчете 1% рекламен ръст, но на глобалните рекламни приходи. NBC Universal на Comcast Corp. пък по-рано съобщи за спад на рекламата в телевизионния й бизнес. Само Discovery Communications е изключение, с 5% ръст на рекламните приходи. Стигна се до там, че телевизионни канали в Америка намалиха цените на излъчването си, за да разширят пазарния си дял.
Джон Джейндис – анализатор на американската фирма Jefferies, коментира, че спадът според него се дължи най-вече на два факта: оттеглянето от рекламния фронт на няколко големи рекламодалтели в Щатите последните месеци и понижените телевизионни рейтинги. В същото време светът на онлайн е във възход.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.