Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Особености на маркетинга в неправителствена организация
Маркетингът е непозната концепция в много неправителствени организации. Същевременно е важно хората в тези структури да разбират, че той е много повече от начин да се правят продажби или да се събират дарения.
Тук следват 8 стъпки, посочени от авторите в сайта Marketing.About.com, които ще ви помогнат да стартирате брейнсторминг и да помислете за маркетинг идеи и практики, които могат да направят вашата неправителствена организация по-различна и постигаща целите си:
● Определете целевия си пазар. Проучете подобните на вас организации и асоциации.
● Посочете желания резултат от вашите маркетинг усилия.
● Използвайки информацията, събрана в двете стъпки по-горе, създайте брошури и маркетинг материали, които описват ползите, услугите, възможностите за дарения и ценностите на вашата организация.
● Разработете маркетинг стратегия за социалните мрежи. Сайтовете като Facebook и Twitter могат да ви осигурят различни възможности да достигнете до много широка общественост и най-вече до тези, които са заинтересовани от дейността ви. Всичко това можете да сторите без никакви разходи и в същото време по много продуктивен начин. Сайтовете за споделяне са ефективно средство да достигате тези, които се интересуват от каузите.
● Разработете и отстоявайте професионално интернет маркетинг присъствие, като създадете ефективен уеб-сайт. Той ще бъде чудесен източник на информация за инициативите ви, ако е подкрепен със снимков материал, новини, месечни отчети на постъпилите дарения и друга полезна информация. Чрез платформата ще можете да информирате за събитията, които организирате, както и да показвате ползите от вашето съществуване.
● Направете пълна база данни на хората, свързани с вас. След това я използвайте при изпращането на материали в мрежата за покани, предложения за съвместни инициативи и пазарно сегментиране.
● Непрекъснато показвайте и рекламирайте резултатите и целите, които вашата организация е постигнала.
● Винаги активно търсете начин да се свързвате с други организации, с бизнеса, с малки фирми, частни лица, с правителството, с медиите, в които се поставя реклама, и пак с бизнеса. Тази стъпка, отделена от всички останали, дава най-голям принос към дейността на неправителствената организация.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.