Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|От кои индустрии се оплакват американците
Най-голямата икономика - тази на САЩ, отчита показателни за целия свят проблеми, когато става дума за потребителските оплаквания. Изследване на проблемните индустрии в нея изброява от кои стоки и услуги най-много се оплакват американците.
Данните привличат вниманието на маркетинг специалистите в страната, които опитват да реализират кампании в трудно бизнес поле, където убеждават хората да купуват и след това закупеното се оказва дефектно. Те се отразяват върху имиджа на съответното производство – да кажем в сектора на автомобилите. Въпреки че за влошаването на този имидж допринасят една или две компания, целият бранш страда, както се случва навсякъде.
В новата антикласация на секторите с най-много оплаквания от клиенти отново е номер 1 автомобилната индустрия, информира американското сп. Entrepreneur. Най-много проблеми с продажбите и ремонта на закупените стоки, в случая колите, са били регистрирани в Америка през 2012 г. в това поле.
„Постоянството на оплакванията в тази сфера е свързано с икономически трудности, от затваряне на търговски обекти до измамни схеми, в които се продават дефектни услуги и мошеници използват безкрайната си креативност, за да откриват нови начини да „оскубят” потребителите”, коментира Сюзан Грант от американската федерация за защита на потребителите (CFA).
Ето как изглежда списъкът на индустриите с най-много потребителски оплаквания в страната:
1. Автомобили
2. Ремонти по домовете
3. Банки/кредити
4. Комунални услуги
5. Продажби на дребно/магазини
6. Обслужване/поддръжка на закупени стоки
7. Наеми/настаняване по домове
9. Интернет продажби
10. Некачествени стоки за дома
В тази връзка федерацията съветва потребителите винаги да искат второ мнение преди да вложат парите си в нещо голямо като закупуването на автомобил – нов или употребяван.
Това, което засега маркетинга и търговията от посочването на проблемните полета е изискването всеки онлайн бизнес да има изрично посочен телефонен номер, на който да отговаря обслужващ персонал и да приема потребителски оплаквания.
Освен това в страната се изисква потребителите да имат възможност да отказват пътувания, закупени чрез клубни членства, както и всякакви други покупки под хиляда долара, за които те не могат да се сдобият с финансиране.
От телепродажбите, в които се купува с обаждане по телефона, се изисква със закон да се пази архив на всички обаждания на хората, не само на тези, в които е била съставена сделка.
Договорите за продажба и условията за ползване на услуги трябва да бъдат ограничавани до определена дължина и писани на ниво, в което дори ученик би ги разбрал.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.