Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Откъде ще дойде следващият милиард за Facebook
След като Facebook премина 1 милиард регистрирани потребители, следва трудният въпрос как сайтът ще си набави следващия милиард. Особено имайки предвид, че най-големият интернет пазар в света – Китай, е затворен за социалната мрежа. AdAge коментира.
Развитите пазари на Facebook са разпръснати. В САЩ например 61% от населението над 65-годишна възраст е посетило сайта през август. В същото време 87.3% от американците между 18 и 24 г. са го направили, сочат данни на ComStore. Трудно е да си представим, че тези дялове ще станат значително по-високи. И без това вече достигнаха неподозирани висини. Растежът на сайта се забави до 2% месечно в страната, където е създаден.
За Facebook Япония се счита за развиващ се пазар. Както и Южна Корея. Само 27,6% от интернет потребителите във всяка от тези две държави са активни в платформата. Вероятно усилията ще се насочат нататък.
В Русия социална мрежа се изправя пред конкуренцията на местните сайтове VKontakte и Odnoklassniki. Те надхвърлят Facebook десетократно. Изпълнителният му директор Марк Зукърбърг прекара миналата седмица в Москва, където организира конкурс за разработчици, които да изградят приложения за Facebook, свързани с руския пазар.
Сайтът вече превзе Бразилия и Филипините, където стана най-предпочитаната платформа за споделяне. Смята се, че милионите потребители в тази две държави ще привлекат свои приятели в следващите няколко години. Потребителите там е по-вероятно да влизат в сайта от мобилните си телефони. Това означава, че ще се плаща много за мобилни приложения и рекламни продукти.
Рекламирането ще бъде начин да се вербуват още нови потребители. Работейки с агенция Wieden & Kennedy, Порланд, Facebook представи първата си брандирана реклама миналата седмица. Въпреки че в нея нямаше призив за действие, сайтът се представи и призова всички, които не са го сторили „Елате на борда!”. Рекламата ще се промотира в 13-те пазара, в които компанията смята, че живее следващият й милиард: САЩ, Великобритания, Франция, Германия, Италия, Испания, Мексико, Индия, Индонезия, Филипините, Бразилия, Япония и Русия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.