Парад на рекламата от Супербоул 2013: M&M, Hyundai и Go Daddy

Финалът на американската футболна лига Супербоул е вече в историята, но рекламите в ТВ ефира на САЩ, които струват на рекламодателите до 4 милиона долара за 30-секунден спот, продължават да предизвикват интерес. Те „живеят” в мрежата, гледани отново и отново.

Кампаниите от Супербоул са тема номер 1 сред маркетолозите и любителите на майсторската реклама по целия свят. И тази година се очаква те да бъдат обсъждани и споделяни седмици след края на американската спортна надпревара.

В тази поредица продължаваме да ви показваме някои от най-интересните сред тях. Днес можете да видите рекламата на бонбоните M&M, озаглавена „Любовна балада”, смешно видео на Hyndai Santa Fe, което показва впечатляващ отбор ученици, и сензационната реклама на американската уеб хостинг компания Go Daddy, в която супермоделът Бар Рафаели целува страстно не особено привлекателен млад мъж с очила, двойна гуша и смешна прическа, който има вид на умно момче с голям интерес към компютрите и без изявен интерес към нещо друго.

Вижте.

....................................... ............................................

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ