Парад на рекламата от Супербоул 2013: M&M, Hyundai и Go Daddy


Финалът на американската футболна лига Супербоул е вече в историята, но рекламите в ТВ ефира на САЩ, които струват на рекламодателите до 4 милиона долара за 30-секунден спот, продължават да предизвикват интерес. Те „живеят” в мрежата, гледани отново и отново.

Кампаниите от Супербоул са тема номер 1 сред маркетолозите и любителите на майсторската реклама по целия свят. И тази година се очаква те да бъдат обсъждани и споделяни седмици след края на американската спортна надпревара.

В тази поредица продължаваме да ви показваме някои от най-интересните сред тях. Днес можете да видите рекламата на бонбоните M&M, озаглавена „Любовна балада”, смешно видео на Hyndai Santa Fe, което показва впечатляващ отбор ученици, и сензационната реклама на американската уеб хостинг компания Go Daddy, в която супермоделът Бар Рафаели целува страстно не особено привлекателен млад мъж с очила, двойна гуша и смешна прическа, който има вид на умно момче с голям интерес към компютрите и без изявен интерес към нещо друго.

Вижте.

....................................... ............................................

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Япония подготвя икономически пакет за над 17 трилиона йени