Парад на рекламата от Супербоул 2013: Procter & Gamble, Doritos и Samsung

Вчерашният финал на американската футболна лига Супербоул бе очакван с нетърпение не само от стотици хиляди спортни фенове. Затаили дъх бяха и милиони интернет потребители по целия свят с интерес към маркетинга и рекламата, специалисти по криейтива и рекламодатели.

В най-скъпия рекламен блок за годината в американския тв ефир и през 2013 г. някои от най-големите брандове в света се състезаваха да впечатлят или разсмеят аудиторията. С кампании на цена до 3,5 млн. долара те рекламираха продуктите и услугите си по възможно най-оригиналния начин.

В нова поредица, стартирана днес и озаглавена "Парад на рекламата", ще ви покажем спотовете от тазгодишния Супербоул, които се харесаха най-много на американците и които спечелиха симпатии заради изработката си и сред другите нации.

Сред най-ефективните кампании се отличава забавен спот от минута, изготвен за марката прах за пране Tide на Procter & Gamble. Видеото успя веднага да се хареса на зрителите в САЩ, тъй като отговаря напълно на профила на аудиторията на Супербоул.

Вижте го.

Рекламата с "чудодейното петно" на Procter & Gamble бе посочена днес в топ 5 на най-запомнящите се маркетингови кампании от авторите на Business Insider. Освен нея, те определят като много идейни, ефективни и успешни и други две кампании - рекламата на чипса Doritos и тази на технологичния гигант Samsung, излъчени по време на големия спортен финал. „Много хубави реклами бяха показани снощи, но това са тези, за които всеки говореше в офиса тази сутрин”, пишат от Business Insider.

Видеото на Doritos забавлява зрителите с маниерите на агресивна кафява коза, пристрастена към чипса. Герои в рекламата на Samsung пък са комедийните актьори Сет Роджън и Пол Ръд.

Насладете се и на тези две реклами и очаквайте още от Супербоул 2013 през всеки следващ ден от предстоящата седмица!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ