Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кодът на Apple за работа с клиенти
Защо служителите в магазините Apple Store изглеждат винаги много доволни, спокойни и склонни да помагат на околните? Причината е в обучението им за работа, което има своите специфични заръки, посочва Business Insider.
Кармайн Гало - експерт по обучения на служители на Apple и автор на книгата "The Apple Experience" обяснява, че компанията нарича персонала си в магазините "специалисти". Тези хора са тренирани главно въз основа на принципа, че с работата си те обогатяват живота на клиентите. Казва им се, че да правят това е много по-важно, отколкото просто да продават на клиенти продукти. Обяснява им се, че с присъствието си в магазините на Apple те в никакъв случай не са продавачи, а са "посланици на бранда".
Apple за тях е акроним, който съдържа пет правила за потребителско обслужване на клиенти. Правилата са следните:
А = Approach with a personal, warm welcome или "посрещни клиента с личен, топъл поздрав".
P = Probe politely to understand the customer's needs или "проучи учтиво от какво се нуждае клиентът".
P = Present a solution for the customer to take home today или "покажи на клиента решение, с което да си тръгне днес".
L = Listen for and resolve issues or concerns или "слушай и разрешавай проблеми и опасения".
E = End with a fond farewell and an invitation to return или "приключи с ентусиазирано довиждане и покана клиентът да се върне".
Правилата за потребителско обслужване в магазините на Apple са взаимствани от много успешен източник - от тактиките на луксозната верига хотели "Риц-Карлтън".
Разбира се, специалистите на Apple са ангажирани и да представят продуктите в магазините както всички продавачи навсякъде - да продават телефоните й, таблетите. Но, ако искате да работите в Apple, има и нещо друго, считано за важно. Компанията цени дали човекът "има магнетична личност", която привлича околните. За нея това е важно точно толкова, колкото професионалните му умения. Понякога привлекателността на личността е дори за по-важна. Това, в общи линии, означава че от Apple смятат, че всеки може да бъде обучен на техническите характеристики на продуктите й, за да ги представя и продава, но да си приятелски настроен и усмихнат човек - това трябва да го имаш естествено заложено отвътре.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.