Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Социалните игри – място за силна реклама
Може да не ви харесват FarmVille, MafiaWars, Bejeweled Blitz и много други игри във Facebook, но ако работите в маркетинга трябва добре да ги познавате.
Социалните игри в глобален мащаб ще бъдат едно от най-ефективните места за реклама в интернет през 2011 г., отбелязва ANewKindOfMarketing.
От компанията Zynha, която създаде култовата игра с фанатичен интерес към виртуалното фермерство, вече обявиха, че очакват още по-големи приходи от реклама.
Zynha наскоро включи в списъка си със социални игри CityVille (където си имаш не ферма, а град). Според създателите, новата игра за броени седмици е привлякла повече от три милиона потребители на Facebook.
Наистина, в отношението си към игрите хората се разделят на два вида – такива, които не могат да живеят без тях и такива, които им се присмиват и повтарят, че са безсмислена загуба на време. Причината е, че игрите провокират емоция, което е много здравословно за марката.
Въпреки, че милиони във Facebook членуват в групи от рода „Не ме интересува фермата, рибата, парка или мафията ви!”, голяма част от други 80 млн. летят с виртуалния балон на McDonalds във Farmville.
По последни данни, социалните игри достигат до 215 млн. потребители месечно, като излизат извън екрана на компютъра и достигат до модерните устройства за мобилен интернет като смартфоните и iPad. Огромната аудитория, която те събират, е несъмнено подходяща за популяризиране на марката, особено що се отнася до по-младите.
В играта Sorority Life например, момичетата във Facebook имат свои героини-мацки, които карат коли. Volkswagen решава да експериментира и налага марката си, като производителят на играта вгражда в сюжета й определени бройки малък розов Volkswagen Beetle. Продажбите скачат. 2 дни по-късно са продадени коли от този модел на стойност 200 хил. долара.
Социалните игри, мразени или обичани, привличат мощна група във Facebook, правейки дигиталния маркетинг по-успешен. Последният успех на игрите е храна за размисъл на всеки маркетолог по света, който планира бюджета си за дигитална реклама през 2011 г., обобщава ANewKindOfMarketing.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.