Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Телефонът на помощ в продажбите
Да откриеш начин да се отличиш сред конкуренцията е предизвикателство, пред което са изправени всички търговски отдели.
Когато използвате имейли, Facebook и Twitter, за да си набавяте нови клиенти, гласът ви може да се смеси и изгуби в тълпата. Едно от възможните решения може да е да вдигнете телефонната слушалка.
Телефонът остава едно от най-важните средства за продажби, смята маркетинг експертът Лиз Бенън. Тя обяснява, че в момента по-малко хора в бизнеса го използват в хода на нарастващите инвестиции в дигиталния маркетинг. А той е не по-малко ефективен, защото осигурява комуникация в реално време, едно към едно – между двама души. Не общ поток от маркетинг съобщения към някаква аудитория от хора с еднакви интереси или социологически данни.
Общуването стана твърде електронно. Губи се връзката между реалните човешки същества. В бизнес комуникацията към клиенти нахлува наплив от електронни съобщения.
Телефонът остава важен инструмент и за продажби в b2b комуникацията. Как да се подходи, когато се позвънява с търговска оферта до фирма - потенциален клиент?
Първо, проверете информацията за нея в интернет, обяснява Бенън. Това е „домашната работа” на търговеца. Той трябва да прегледа уеб-сайта на потенциалния клиент. Да разбере колко е голяма фирмата. Да я определи по основните й показатели. Да разбере кое е това нещо, с което неговата фирма може да помогне. След това да използва тази информация, за да персонализира съобщението, предадено по телефона и по имайла. Това ще направи офертата и маркетинг съобщението отличими и различни.
Твърде вероятно е, когато се позвънява с търговска оферта до фирма, никой да не вдигне телефона. Този, който прави обаждането, трябва да е подготвен да остави съобщение. Да е написал кратък текст, който да прочете на телефонен секретар. Или, ако е възможно, да продиктува на представител на фирмата.
„Бъдете щастливи, ако оставите имейл с предложение за покупка и ви отговорят. Но по-скоро не бива да очаквате отговор”, казва още експертът. По думите й мнозина представители на фирмите позвъняват с предварителната нагласа, че ще подразнят потенциалния клиент с обаждането си, но истината е, че това не е задължително да се случи. Може пък точно в този ден да попаднат на някой, който се нуждае точно от това, което предлагат. Никой не бива да си представя какво лошо ще се случи от другата страна на слушалката, защото всъщност никой не може да знае дали ще има отказ със сигурност.
Мнозина коментират, че телефонът е устройството на бъдещето в продажбите, маркетинга, бизнеса на социалните мрежи.
Телефоните с много висока степен на проникване в съвременните общества. Това ги прави масова медия. В идните години те ще станат важни за маркетинга колкото телевизията. А може би дори и по-важни, смята главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг.
По материали на сп. Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.