Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тест драйв с изненада в реклама на Renault
Нов рекламен експеримент на Renault, запечатан във видео, обиколи мрежата. Поставянето на случайни хора в неочаквана ситуация става все по-ефективен модел за рекламиране и стимулиране на споделянето на рекламното съдържание онлайн. Припомняме, тест за приятели в реклама на Carlsberg стана хит в интернет преди седмици.
Новата кампания на Renault е съставена от два видеоклипа. Героите в единия са жени, а във втория - мъже. Всички те правят тест драйв на новото Renault Clio. Представител на компанията, седнал на седалката до всеки от тях в автомобила, им казва, че тази кола е специална, защото в нея има бутон “Va Va Voom”. Мъжът или жената шофьор го натиска и пред него или нея се разиграва цяла театрална постановка, имитираща с декори и герои ситуации от улиците на Париж. Накрая пред представителите на силния пол изскачат секси танцьорки, а пред дамите – отбор красиви мъже, голи до кръста.
Рекламата със секси танцьорките е прегледана 2,9 милиона пъти в YouTube и ви я показваме тук. Тази с мъжкия отбор и жените участнички в експеримента има 715 000 прегледа. Можете да я видите, като кликнете на това място.
Приятно гледане!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.