Тест драйв с изненада в реклама на Renault

Нов рекламен експеримент на Renault, запечатан във видео, обиколи мрежата. Поставянето на случайни хора в неочаквана ситуация става все по-ефективен модел за рекламиране и стимулиране на споделянето на рекламното съдържание онлайн. Припомняме, тест за приятели в реклама на Carlsberg стана хит в интернет преди седмици.

Новата кампания на Renault е съставена от два видеоклипа. Героите в единия са жени, а във втория - мъже. Всички те правят тест драйв на новото Renault Clio. Представител на компанията, седнал на седалката до всеки от тях в автомобила, им казва, че тази кола е специална, защото в нея има бутон “Va Va Voom”. Мъжът или жената шофьор го натиска и пред него или нея се разиграва цяла театрална постановка, имитираща с декори и герои ситуации от улиците на Париж. Накрая пред представителите на силния пол изскачат секси танцьорки, а пред дамите – отбор красиви мъже, голи до кръста.

Рекламата със секси танцьорките е прегледана 2,9 милиона пъти в YouTube и ви я показваме тук. Тази с мъжкия отбор и жените участнички в експеримента има 715 000 прегледа. Можете да я видите, като кликнете на това място.

Приятно гледане!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград