Тест драйв с изненада в реклама на Renault


Нов рекламен експеримент на Renault, запечатан във видео, обиколи мрежата. Поставянето на случайни хора в неочаквана ситуация става все по-ефективен модел за рекламиране и стимулиране на споделянето на рекламното съдържание онлайн. Припомняме, тест за приятели в реклама на Carlsberg стана хит в интернет преди седмици.

Новата кампания на Renault е съставена от два видеоклипа. Героите в единия са жени, а във втория - мъже. Всички те правят тест драйв на новото Renault Clio. Представител на компанията, седнал на седалката до всеки от тях в автомобила, им казва, че тази кола е специална, защото в нея има бутон “Va Va Voom”. Мъжът или жената шофьор го натиска и пред него или нея се разиграва цяла театрална постановка, имитираща с декори и герои ситуации от улиците на Париж. Накрая пред представителите на силния пол изскачат секси танцьорки, а пред дамите – отбор красиви мъже, голи до кръста.

Рекламата със секси танцьорките е прегледана 2,9 милиона пъти в YouTube и ви я показваме тук. Тази с мъжкия отбор и жените участнички в експеримента има 715 000 прегледа. Можете да я видите, като кликнете на това място.

Приятно гледане!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски в извънредно обръщение: Украйна е изправена пред труден избор, но и най-твърдият метал се огъва
Изследване: Окото може да се „рестартира“ и да възстанови увреденото зрение
18+: Pornhub поиска от техногигантите механизъм за контрол на възрастта
На фокус следващите седем дни: Черен петък и нов бюджет
Холивудската звезда с два „Оскара“-а Кевин Спейси загуби дома си и изнася концерти по клубове
Восъчна фигура на принцеса Даяна се появи в музея Гревен
Как да се уверите, че другите ще запомнят казаното от вас?
Тръмп смята, че 27 ноември е подходящ краен срок Украйна да приеме мирния план