Тест драйв с изненада в реклама на Renault

Нов рекламен експеримент на Renault, запечатан във видео, обиколи мрежата. Поставянето на случайни хора в неочаквана ситуация става все по-ефективен модел за рекламиране и стимулиране на споделянето на рекламното съдържание онлайн. Припомняме, тест за приятели в реклама на Carlsberg стана хит в интернет преди седмици.

Новата кампания на Renault е съставена от два видеоклипа. Героите в единия са жени, а във втория - мъже. Всички те правят тест драйв на новото Renault Clio. Представител на компанията, седнал на седалката до всеки от тях в автомобила, им казва, че тази кола е специална, защото в нея има бутон “Va Va Voom”. Мъжът или жената шофьор го натиска и пред него или нея се разиграва цяла театрална постановка, имитираща с декори и герои ситуации от улиците на Париж. Накрая пред представителите на силния пол изскачат секси танцьорки, а пред дамите – отбор красиви мъже, голи до кръста.

Рекламата със секси танцьорките е прегледана 2,9 милиона пъти в YouTube и ви я показваме тук. Тази с мъжкия отбор и жените участнички в експеримента има 715 000 прегледа. Можете да я видите, като кликнете на това място.

Приятно гледане!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Времето: Жълт код за силни валежи и гръмотевични бури в 9 области
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?