Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (3)

Продължаваме да ви представяме селекцията на сп. "Тайм" с най-влиятелните модни реклами. Днес ще ви покажем красивия спот на София Копола „Cherie”, заснет за парфюма Miss Dior.

Ако някой може да бъде определен като майстор в изкуството на създаването на зашеметяваща, елегантна видеография с почти никакъв сюжет, това е София Копола, известна с режисирането на филми като „Изгубени в превода” и по-новата лента „Някъде”.

Рекламата й за аромата Miss Dior Cherie от 2008 г. е нещо такова: 1.) Зрителят вижда очарователна, безгрижна красива девойка, която обикаля из улиците на Париж. 2.) Очите на зрителя продължително са атакувани с финес и прекрасни гледки. 3.) Зрителят разбира, че момичето носи Miss Dior Cherie и изпитва изкушение час по-скоро да го купи (за себе си, за приятелката си). И, voilà, усещането за естетика на Копола триумфира за пореден път, този път в полза на Dior.

На рекламата можете да се насладите след текста.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Bloomberg: Китайският лидер Си Дзинпин провежда най-голямата чистка на генерали от времето на Мао
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември