Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (3)
Продължаваме да ви представяме селекцията на сп. "Тайм" с най-влиятелните модни реклами. Днес ще ви покажем красивия спот на София Копола „Cherie”, заснет за парфюма Miss Dior.
Ако някой може да бъде определен като майстор в изкуството на създаването на зашеметяваща, елегантна видеография с почти никакъв сюжет, това е София Копола, известна с режисирането на филми като „Изгубени в превода” и по-новата лента „Някъде”.
Рекламата й за аромата Miss Dior Cherie от 2008 г. е нещо такова: 1.) Зрителят вижда очарователна, безгрижна красива девойка, която обикаля из улиците на Париж. 2.) Очите на зрителя продължително са атакувани с финес и прекрасни гледки. 3.) Зрителят разбира, че момичето носи Miss Dior Cherie и изпитва изкушение час по-скоро да го купи (за себе си, за приятелката си). И, voilà, усещането за естетика на Копола триумфира за пореден път, този път в полза на Dior.
На рекламата можете да се насладите след текста.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.