Уважавайте съдържанието!

Уважавайте съдържанието!

Маркетингът с текст играе ключова роля за развитието на всяка история, разпространявана от бизнеса.

Наблюдатели от Щатите прогнозират, че компаниите ще влагат все повече средства в изработването на рекламно съдържание. Затова, авторите му трябва да използват всички възможни способи с текстовете си да осигуряват висока възвръщаемост на инвестицията. Където и да се публикуват с рекламна цел материалите им.

Не всяка стрегия за изработване на съдържание работи навсякъде и невинаги добрите материали пробиват и оказват желаното въздействие върху читателите – клиенти и потребители. Понякога не бива творците в рекламата да се обвиняват, ако кампанията не е дала желания резултат.

Въпреки това има някои подходи, които те могат да използват, за да пишат по-добре работещи текстове и реклами. Например:

  • Уважавайте съдържанието. Всеки текст трябва да създава репутация на бранда и затова той трябва да е качествен, избран с високи критерии за селективност. Най-добре е преди да бъде разпространен, да се тества потенциала му за създаване на интерес, предлагане на решение на проблем или провокиране на ангажираност сред интернет потребителите, така че да стане „вирусен“. Уважението към съдържанието означава брандът да се асоциира само с материали с дълбочина на мисълта, които са езиково изпипани. Същото се отнася и за изображенията и видеото, които се разпространяват в препълнения с какво ли не свят онлайн.
  • Изпробвайте различни формати на поднасяне. В САЩ набират сила информационните графики, видеоклиповете, с които се поднася и текст и подкастингът.
  • Приемайте резултатите. Ако маркетинговата стратегия се провали, не търсете виновен. Определете в отчета си кое е проработило и изчистете тези фактори от останалите, неработещи, за да създадете нещо по-продуктивно в бъдеще.
  • Разглеждайте съдържанието като елемент от по-голямото маркетингово колело, което движи бизнеса. Съгласувайте го с цялостната кампания, в която то се вписва, и с опита на бранда в миналото.
  • Знайте, че няма правилно и погрешно. Фунадменталното правило на маркетинга със съдържание е, че няма правила. Успехът често е резултат на експериментиранего и прекрачването на границите на постигнатото до момента, на свободата авторът да разгърне въображението си. Най-добрите маркетолози използват това като конкурентно предимство. Те са наясно, че създаденото от тях ще работи добре за компанията, ако допринася в нейна полза добавена стойност за клиента.

По материал и препоръки в американското списание Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм