Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Уважавайте съдържанието!
Маркетингът с текст играе ключова роля за развитието на всяка история, разпространявана от бизнеса.
Наблюдатели от Щатите прогнозират, че компаниите ще влагат все повече средства в изработването на рекламно съдържание. Затова, авторите му трябва да използват всички възможни способи с текстовете си да осигуряват висока възвръщаемост на инвестицията. Където и да се публикуват с рекламна цел материалите им.
Не всяка стрегия за изработване на съдържание работи навсякъде и невинаги добрите материали пробиват и оказват желаното въздействие върху читателите – клиенти и потребители. Понякога не бива творците в рекламата да се обвиняват, ако кампанията не е дала желания резултат.
Въпреки това има някои подходи, които те могат да използват, за да пишат по-добре работещи текстове и реклами. Например:
- Уважавайте съдържанието. Всеки текст трябва да създава репутация на бранда и затова той трябва да е качествен, избран с високи критерии за селективност. Най-добре е преди да бъде разпространен, да се тества потенциала му за създаване на интерес, предлагане на решение на проблем или провокиране на ангажираност сред интернет потребителите, така че да стане „вирусен“. Уважението към съдържанието означава брандът да се асоциира само с материали с дълбочина на мисълта, които са езиково изпипани. Същото се отнася и за изображенията и видеото, които се разпространяват в препълнения с какво ли не свят онлайн.
- Изпробвайте различни формати на поднасяне. В САЩ набират сила информационните графики, видеоклиповете, с които се поднася и текст и подкастингът.
- Приемайте резултатите. Ако маркетинговата стратегия се провали, не търсете виновен. Определете в отчета си кое е проработило и изчистете тези фактори от останалите, неработещи, за да създадете нещо по-продуктивно в бъдеще.
- Разглеждайте съдържанието като елемент от по-голямото маркетингово колело, което движи бизнеса. Съгласувайте го с цялостната кампания, в която то се вписва, и с опита на бранда в миналото.
- Знайте, че няма правилно и погрешно. Фунадменталното правило на маркетинга със съдържание е, че няма правила. Успехът често е резултат на експериментиранего и прекрачването на границите на постигнатото до момента, на свободата авторът да разгърне въображението си. Най-добрите маркетолози използват това като конкурентно предимство. Те са наясно, че създаденото от тях ще работи добре за компанията, ако допринася в нейна полза добавена стойност за клиента.
По материал и препоръки в американското списание Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.