Цветът на логото? Няма нищо случайно!

Цветът на логото? Няма нищо случайно!

За някои марки цветът на логото е толкова изпълнен със символика, асоциативен и важен, колкото самото лого.

А знаете ли, че много от най-големите компании по света неслучайно избират да украсят името си или продукцията с конкретни цветове? "Кока-Кола", например - една от марките икони, които всеки познава - от бушмена и планинския човек, през азиатеца, до африканеца, европееца и американеца, неслучайно избира червеното. Причините се коренят в производствената история. 

Business Insider разказва защо част от марките, които познаваме, са оцветени така, както ги знаем. Следва кратък поглед в любопитните маркетингови хроники. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Умният начин да спечелите клиентите на конкурентите си
На днешната дата, 30 септември. Рождениците днес
The Sun: Рекордните 262 души погрешно са освободени от британски затвори за година
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Две трети от пълнолетните българи са с наднормено тегло или затлъстяване
От Атина до Истанбул за 4 часа: Високоскоростен влак ще свързва европейските столици
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия