Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Църквата на сциентологията с реклама по време на Супербоул 2013
Религиозната организация на сциентолозите в САЩ, която нееднократно бе обвинявана в окултизъм, показа реклама, излъчена по време на най-скъпия през годината рекламен блок в американския ТВ ефир – финалът на футболната лига Супербоул. Мнозина сред американците се заблудиха, че тя е купила спот от най-скъпите в ТВ ефира на самата футболна напревара. Това обаче не е вярно.
Всъщност църквата на сциентологията не излъчи реклама в ефира на канала, показващ спортната надпревара, обясняват в Business Insider. Тя е платила за излъчването на реклама по няколко кабелни телевизии, предавани в Ню Йорк и Лос Анджелис, в същото време, в което е вървял рекламния блок на полувремето на Супербоул 2013. По този начин много американци, превключващи каналите в основни населени места в САЩ, са видели рекламата, заблуждавайки се, че църквата се популяризира в най-скъпия блок на Супербоул, в който завъртането на 30-секунден спот може да струва до 4 милиона долара. Зрителите всъщност са видели много по-евтино рекламно парче по кабелни телевизии, излъчвано в същия момент, посочват американските автори.
Религиозната организация е планирала трика от месеци, според Тони Ортега – бивш редактор във вестник „Вилидж Войс”, който в момента ръководи уебсайт, разследващ вярванията на сциентолозите.
Рекламата е озаглавена „Познанието”. За първи път бе представена в YouTube на 18 декември. Дълга е минута, но е била съкратена до 30 секунди по време на рекламния блок в полувремето на футболната надпревара. (Дори локалното рекламиране е доста скъпо по време на играта.) За първи път е показана в ТВ ефира на САЩ на 20 януари, отбелязва Ортега. В същия момент се завърта за първи път и трейлърът на новия филм „Забрава” (“Oblivion”), с участието на най-известния сциентолог на планетата – Том Круз.
В YouTube видеото вече събра над 275 000 прегледа. Ето го и него.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.