Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Четири съвета за избора на бизнес име
Ако тепърва започвате бизнес, едно от първите и най-важни решения, които трябва да вземете, е как да го наречете.
Наглед звучи лесно. Измислете забавно име като „Google” или „Yahoo”, и вече сте в играта. Нищо обаче не е толкова елементарно. Изборът на име често е трудно упражнение и по пътя има доста капани, които трябва да се избегнат.
Ето 4 съвета, с които да започнете:
1. Изберете тон и настроение
При избирането на име, което да представлява вашата търговска марка, вие първо трябва да дефинирате себе си. Вече знаете какви услуги осигурявате, или какви ценности предлагате на света, но сега е време да установите как ще предадете това на аудиторията. Дали сте игрив и весел? Студен и бунтуващ се? Сериозен интелектуалец? Тези решения трябва да бъдат взети в самото начало, тъй като те ще повлият значително върху вашата стратегия за наименуване на бизнеса.
2. Проучването е ключово
Преди да изберете име на марката си, бъдете сигурни, че сте направили обширно проучване. На най-базисно ниво, проверете дали територията и социалният профил на юзърнейма са свободни за името, което сте избрали. Ако са свободни, бъдете сигурни, че сте ги взели, преди да обявите новото си име.
Трябва също да направите проучване дали търговската марка на предпочитаното от вас име вече не е регистрирана. Ако е, започнете мисловния процес отначало. Ако не, регистрирайте търговската марка на свое име, за да сте от безопасната страна.
3. Английският не е единственият език
Ако планирате един ден да изнесете бизнеса си в чужбина, трябва да сте сигурни, че сте отчели това в първоначалната си стратегия за име на марката. Като такава, тя трябва да е лишена от имена и лозунги, които са обидни на езиците, с които един ден ще развивате бизнеса си.
Когато започнете разширяването в чужбина, уверете се предварително, че всички възможни преводни са изрядни. В противен случай може да ви се наложи да кажете на клиентите си да си „изядат пръстите“, вместо да си „оближат пръстите“ заради вкусното пиле, какъвто бе нещастният случай с „KFC”, когато се разшириха към Китай.
4. Обратната връзка е ваш най-добър приятел.
Когато става въпрос за избор на име и други важни решения за вашата марка, винаги се старайте да създавате обратна връзка с вашите служители, клиенти и потребители. Често пъти те ще са брутално откровени в отговорите си, което ще ви помогне да идентифицирате неадресирани досега проблеми или негативни асоциации.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.