Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Шарапова сменя фамилията си
Руската тенисистка Мария Шарапова подаде молба към съда на щата Флорида за временна смяна на фамилното си име. Звездата иска да се преименува на Шугарпова (Sugarpova) преди началото на турнира от Големия шлем US Open. Това съобщи в. „Таймс”.
Името Шугарпова (от английското sugar – захар) всъщност е на създадения от тенисистката бранд бонбони, пласирани под тематични имена, свързани с тениса и модата. Лакомствата се продават в много страни по света и по интернет.
Рускинята смята да използва новата си фамилия само по време на американския шампионат, който ще се проведе от 26. август до 8. септември. След края на турнира Шарапова смята да си възвърне обичайното име.
Печалбите от бранда Sugarpova позволиха на Шарапова за пореден път да оглави класацията на най-високо платените спортистки в света, представена този месец от сп. Forbes. Бонбоните и рекламните договори с Nike, Samsung Electronics, Head, Tag Heuer, Porsche и Evian донесоха на приятелката на Григор Димитров 23 милиона долара само за година. Тя спечели още 6 млн. от награди в турнири.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.