„Освиркаха” Уейн Рууни за лоша игра в реклама


Звездата на „Манчестър Юнайтед” Уейн Рууни стана обект на присмех и саркастични коментари след излъчване на нова реклама с негово участие. Заедно с няколко свои съотборници, нападателят на Червените дяволи се снима в реклама на чилийското вино Casillero del Diablo, разказва „Дейли Мейл”.

В клипа Руни разказва на колегите си Патрис Евра и Райън Гигс, че в клуба ще се включи „нов дявол”, който вече се е превърнал в легенда по целия свят. Тъкмо Рууни приключва историята си със сериозно и тайнствено изражение на лицето и от небето пада метеорит на „Олд Трафърд” – бутилка Casillero del Diablo. В превод от испански името означава Леговището на Дявола, а рекламата завършва със слогана „Нов дявол в отбора”. Виното Casillero del Diablo е и официален спонсор на "Манчестър Юнайтед".

Феновете на отбора, които вече са успели да видят клипа, масово разкритикуваха актьорската изява на Рууни. Част от коментарите препоръчват на футболиста да вземе няколко урока по актьорско майсторство, съобщава „Манчестър ивнинг нюз”. Други осмиват „дървеното” изражение на лицето му, а някои пък заявяват, че Рууни звучи така, сякаш току-що се е научил да говори.

Това не е първа изява на футболната звезда в реклама, но досега се е появявал винаги в традиционното си амплоа – на терена и с топка. Време е да видите самата реклама.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
Устойчив комфорт: как GROHE Rapido Heat Recovery сваля енергийните разходи в банята
Лидерските навици, които карат хората да ви се доверяват
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство