„Прави любов, а не война” – новата реклама на Axe за Супербоул

Axe изненадва с новата си кампания, която ще се излъчи в най-скъпото рекламно време в американския телевизионен ефир през годината – финалът на футболната лига на САЩ Супербоул. Изненадата е в призива „Прави любов, а не война”, който значително се различава от традиционно сексистките кампании на марката през годините. В тях манекенки падаха от небето или мъж си строеше Ноев ковчег, пълен само с животни и красиви жени. 

Макар и не съвсем гениална, рекламата е различна заради отношението й към жената. В нея тя вече не е само сексуален обект, а специален човек. Така Axe успява да се хареса и на дамската аудитория. 

Във видеото актьори влизат в ролята на военни, световни държавници или диктатори със значителна прилика с действителни лица като Ким Чен Ун или шейхът на Дубай. Вместо да се държат като военни, те изненадват приятно любимата си с появата си или с романтични жестове.

Идеята е на една от най-добрите британски рекламни агенция – BBH Лондон. 

„Още от първия си кадър тази реклама на Axe за Супербоул изглежда като нещо, което брандът не е правил досега”, коментира в Business Insider Ричард Фелони. На фона на музика от пиано започват да се изреждат сцени на военни режими. Алюзиите са освен със Северна Корея и Близкия изток, и с Втората световна война и войната във Виетнам.

Рекламата популяризира новия парфюм на Axe - Peace (мир – англ.). Нейна 30-секундна версия ще се завърти на финала на Супербоул на 2 февруари. Припомняме, 30-секундният ТВ спот е класически инструмент в ежегодния финал, гледан от по-голямата част от населението на Америка. Тази година се очаква той да бъде по-скъп от предишните и излъчването му да струва поне 4 милиона долара. 

А сега следва клипът. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ