Най-редките типове служители, които всяка компания би искала да има

Най-редките типове служители, които всяка компания би искала да има

Най-редките типове служители, които всяка компания би искала да има

Вашите силни страни са в основата, върху която трябва да изградите вашия бранд и използването им по правилния начин е ключът към оставянето на отпечатък в професионалния ви живот.

Като експерт по кариера и брандиране, който се е консултирал с изпълнителни директори и големи компании като Google и Microsoft, аз помагам на хората да открият какво ги отличава от техните конкуренти.

Вие сте новатор, преливащ от креативни идеи? Вие сте лидер, който вдъхновява хората да постигат целите си? Или сте индивидуалист, отстояващ неща, които противоречат на широко разпространените виждания?

Въз основа на моя 40-годишен опит, съставих списък с най-редките типове служители, които превъзхождат всички останали.

Новаторът

  • Виждате уникални възможности за иновации по време на криза или промяна.
  • Колкото по-сложен е проблемът, толкова по-мотивирани сте да го решите.
  • Вие сте първият, който пита: „Какво ще стане, ако опитаме да направим това по друг начин?“
  • Можете да бъдете импулсивни и да променяте мнението си често, което засилва креативността ви.

Всички говорят за мислене извън кутията, но новаторите наистина го правят. Те често се отклоняват от нормалните граници в начина си на мислене и не се отказват от своя неортодоксален подход заради мнението на другите.

Лидерът

  • Разполагате с необходимите качества, за да мотивирате хората и да им помагате да постигат целите си
  • Решаването на проблеми и управлението на сложни планове са във вашето ДНК.
  • Винаги имате ясна мисия, която обединява екипа около обща цел.
  • Хората ви виждат като човек, фокусиран върху голяма картина, и откликват на призива ви за действие.

В свят, замъглен от конфликти, лидерите никога не са били по-важни. Възхищаваме им се не само заради постиженията и титлата им, но и заради способността им да ни вдъхновяват да се справяме с големи предизвикателства и да постигаме страхотни неща.

Индивидуалистът

  • Вие сте достатъчно уверени, за да следвате свой собствен път
  • Вашата външна перспектива и самодостатъчност ви прави независим мислител.
  • Можете да бъдете агресивни и егоцентрични, но също така сте екстровертни, жизнени и спонтанни.
  • Знаете как да заредите посланието си с необичайни истории, за да завладеете аудиторията.

Индивидуалист изнервят бюрократите поради тяхната философия: „Ако не е счупено, счупете го“. Те са известни с това, че имат противоречиви гледни точки, но винаги намират лоялна група от поддръжници.

Инженерът

  • Обичате да си играете с обекти, идеи или процеси, за да видите дали можете да ги направите по-добри.
  • Ако нещата не отговарят на очакванията ви, вие критикувате не само другите, но и себе си.
  • Вие сте склонни да прекарвате повече време сами.
  • Хората ви виждат като ориентиран към детайлите, но същевременно креативен.

Може би никой друг тип служилите не е толкова методичен и ориентиран към процеса, колкото инженерът. Инженерите използват последователен процес, който прилагат, включващ фази, стъпки и процедури за решаване на проблем.

Експертът

  • Вашата специализация е вашата страст и вие поддържате връзка с новите разработки във вашата област на експертиза.
  • Вашата цел е да направите важен принос към дадена област като експерт.
  • Вие вземате съзнателни решения въз основа на интензивни проучвания и анализи.
  • Надеждността е част от вашето ДНК.

Хората се доверяват на експертите, защото те имат компетенции, които показват, че разбират поне едно нещо наистина добре.

Целевият маркетолог

  • Вие не само разбирате вашата целева аудитория, но и се свързвате дълбоко с нея.
  • Винаги имате нови идеи, които радват вашите потребители.
  • Вие сте добри слушатели и сте изключително внимателни към клиентите си.
  • В замяна вашите клиенти вярват, че техните интереси са на първо място.

Целевите маркетолози се идентифицират с аудиторията си и изпитват съпричастност към нея. Тяхната цел е да ги познават по-добре и да покриват нуждите им по-добре от всеки друг.

Елитният служител

  • Вие сте достигнали най-високото ниво във вашата професия.
  • Търсени сте заради вашите връзки
  • Никога не сте били обвинявани, че имате синдром на самозванец. Имате високо самочувствие и

Елитните служители са амбициозни и решителни. Те имат широка мрежа от познанства. Те се гордеят с постиженията си и са добре платени. В техните умове те са го спечелили и си заслужават всяка стотинка.

…………

Катрин Капута, основател на SelfBrand и автор на „The New Brand You: How to Wow in the New World of Work“ за CNBC.com

Превод и редакция: Георги Георгиев

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ