Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Експертите говорят: Дигитална реклама
Как ще изглежда дигиталната реклама през 2024 г.?
Експертите говорят: Дигитална реклама
Как ще изглежда дигиталната реклама през 2024 г.?
Комуникацията: В търсене на нови форми
Силвия Юдакова, Digital Media Director, Optimum Media
Новите технологии и стрийминг платформи имат потенциал да доведат до фундаментални промени не само в дигиталната реклама, но и в рекламната индустрия като цяло. Те оформят сложна екосистема, в която водещо е самото аудио-визуално (A/V) съдържание, а не устройството и/или технологията, използвани от потребителя.
В този смисъл започваме да говорим не просто за дигитална видео (или подкаст, или стрийминг) реклама, а за цялостен подход към позиционирането в A/V среда чрез надграждане с елементи, които до този момент са били присъщи предимно или само на digital рекламата – прецизно таргетиране, персонализация, интерактивност, проследимост. Това ще доведе до ръст на рекламните инвестиции в A/V среда, търсене на нови начини за интегрирано позициониране, създаване на нови рекламни форми.
Основно предизвикателство са преодоляването на трудностите, произтичащи от фрагментирания пазар, унифицирането, анализът и интерпретацията на данни. Огромно предимство имат компаниите, които развиват собствени технологични решения именно в тези посоки. С тях бизнесите се чувстват по-уверени в ефективността на рекламното си присъств...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
Ключови думи
дигитална реклама
медии
социални медии
технологии
пазар на дигитална реклама
стрийминг