Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Експертите говорят: Дигитална реклама
Как ще изглежда дигиталната реклама през 2024 г.?
Експертите говорят: Дигитална реклама

Как ще изглежда дигиталната реклама през 2024 г.?


Комуникацията: В търсене на нови форми
Силвия Юдакова, Digital Media Director, Optimum Media
Новите технологии и стрийминг платформи имат потенциал да доведат до фундаментални промени не само в дигиталната реклама, но и в рекламната индустрия като цяло. Те оформят сложна екосистема, в която водещо е самото аудио-визуално (A/V) съдържание, а не устройството и/или технологията, използвани от потребителя.
В този смисъл започваме да говорим не просто за дигитална видео (или подкаст, или стрийминг) реклама, а за цялостен подход към позиционирането в A/V среда чрез надграждане с елементи, които до този момент са били присъщи предимно или само на digital рекламата – прецизно таргетиране, персонализация, интерактивност, проследимост. Това ще доведе до ръст на рекламните инвестиции в A/V среда, търсене на нови начини за интегрирано позициониране, създаване на нови рекламни форми.
Основно предизвикателство са преодоляването на трудностите, произтичащи от фрагментирания пазар, унифицирането, анализът и интерпретацията на данни. Огромно предимство имат компаниите, които развиват собствени технологични решения именно в тези посоки. С тях бизнесите се чувстват по-уверени в ефективността на рекламното си присъств...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
дигитална реклама
медии
социални медии
технологии
пазар на дигитална реклама
стрийминг