Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Експертите говорят: PR индустрия
Как ще изглежда PR индустрията през 2024 г.?
Експертите говорят: PR индустрия

Как ще изглежда PR индустрията през 2024 г.?


Имиджовото брандиране и оригиналният криейтив не са достатъчни
Катя Димитрова, управляващ партньор на комуникационна група „Интерпартнерс/ИнтерИмидж“
Влиянието на технологиите в комуникациите безспорно e трансформационно. Пандемията катализира бързото внедряване на решения, но на фона на новите инструменти днес технологиите за срещи и електронна търговия изглеждат като базово ниво. В някаква степен са. Технологиите повишават скоростта на процесите в комуникациите, улесняват проучванията на пазара и конкуренцията, дават в пъти по-добра отчетност при завършване на проекти, особено медийни и дигитални. Те повишават и качеството на част от комуникационните услуги като разпространение на новини и анализ на данни. Дават блясък и допринасят за персонализация и сигурност при събития. Не мога да пропусна и отпечатъка на технологиите върху текстовото и визуалното съдържание. С основната уговорка, че експертите трябва да ги владеят изключително добре, за да ги приложат и това да има позитивен ефект, а да не нанесе вреда. Не на последно място – те следва да се използват етично и информирано за получателя на посланията.
В PR индустрията през 2024 г. се очакват нови полета за комуникац...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
PR индустрия
технологии
социални медии
социални мрежи
изкуствен интелект