Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Истинската цена на потребителското внимание

По-прецизно, по-креативно, по-добро - това е бъдещето на интернет пазара в България

Автор:

Кристин Стоянов, изпълнителен директор, Metric DS

Истинската цена на потребителското внимание

Истинската цена на потребителското внимание

По-прецизно, по-креативно, по-добро - това е бъдещето на интернет пазара в България

Истинската цена на потребителското внимание
quotes
Социалните медии ще имат 5,17 млрд. потребители през 2024 г., сочат очакванията на Statista. Броят им нарасна с внушителните 320 млн. души само в периода 2023–2024 г. Средно всеки един потребител ще използва 6,7 различни социални платформи на месец, показва глобалният доклад за 2024 г. на DigitalReportal. Според него времето, което всеки човек прекарва в социални медии, леко ще се понижи до 143 минути на ден. Всички тези данни са показателни и донякъде обясняват неспирния ръст на дигиталната реклама. В последните години за рекламистите се откри цяло ново поле с неограничени възможности да достигат до клиенти, да ги таргетират по-прецизно, да измерват по-качествено резултата от работата си и не на последно място – да са по-креативни и по-смислени в кампаниите си. Очакванията на Statista са през 2024 г. общите разходи за реклами в социалните медии да достигнат 219,8 млрд. долара – ръст от 6,1% на годишна база. Това са големи числа, но далеч не обхващат цялото поле на дигиталната реклама – в социалните медии се генерират около 28,8% от всички реклами в дигиталното пространство, показва докладът на DigitalReportal. В България дигиталните медии ще представляват 38% от общите инвестиции за реклама до 2026 г. – или общо 299,5 млн. лева, сочат прогноз...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg