Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Истинската цена на потребителското внимание
По-прецизно, по-креативно, по-добро - това е бъдещето на интернет пазара в България
Истинската цена на потребителското внимание
По-прецизно, по-креативно, по-добро - това е бъдещето на интернет пазара в България
Социалните медии ще имат 5,17 млрд. потребители през 2024 г., сочат очакванията на Statista. Броят им нарасна с внушителните 320 млн. души само в периода 2023–2024 г. Средно всеки един потребител ще използва 6,7 различни социални платформи на месец, показва глобалният доклад за 2024 г. на DigitalReportal. Според него времето, което всеки човек прекарва в социални медии, леко ще се понижи до 143 минути на ден. Всички тези данни са показателни и донякъде обясняват неспирния ръст на дигиталната реклама. В последните години за рекламистите се откри цяло ново поле с неограничени възможности да достигат до клиенти, да ги таргетират по-прецизно, да измерват по-качествено резултата от работата си и не на последно място – да са по-креативни и по-смислени в кампаниите си. Очакванията на Statista са през 2024 г. общите разходи за реклами в социалните медии да достигнат 219,8 млрд. долара – ръст от 6,1% на годишна база. Това са големи числа, но далеч не обхващат цялото поле на дигиталната реклама – в социалните медии се генерират около 28,8% от всички реклами в дигиталното пространство, показва докладът на DigitalReportal.
В България дигиталните медии ще представляват 38% от общите инвестиции за реклама до 2026 г. – или общо 299,5 млн. лева, сочат прогноз...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
Ключови думи
дигитална реклама
пазар на дигитална реклама
социални мрежи
социални медии
TikTok