Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Творчески вдъхновения
Горещи тенденции в рекламната индустрия
Творчески вдъхновения
Горещи тенденции в рекламната индустрия
В рекламата и маркетинга не е достатъчно да следваш масовата мода, а да си поне крачка пред нея. Тогава ще си и „с едни гърди напред| пред конкуренцията и приятно ще изненадваш верните си почитатели.
Най-мощното оръжие
След драматично преживяната пандемия и неспиращите новини за изкуствения интелект (AI), плашещ по-голямата част от хората, светът има нужда от свеж дъх, доза безгрижие и положителни емоции, които само добрият стар хумор може да предизвика. Ето защо рекламата ударно се завръща към едно от трите си най силни оръжия – смеха, който наред със секса и умилителните картини с деца и животни, винаги продава.
Комедията, пародията, остроумието, сарказмът, иронията, вицът, баснята… Тези хумористични подходи отново се използват в рекламата, като осигуряват забавление за публиката, здрава и запомняща се връзка на потребителите с бизнеса. Не е случаен фактът, че Cannes Lions, най-престижният рекламен фестивал в света, през 2024 г. добавя нова хумористична категория към наградите си.
Картографията на хумора в рекламата показва, че той намалява постепенно от 2002 г. насам, като най-големите спадове се наблюдават около световната финансова криза през 2008 г. и ковид пандемията през 2020 г. Но основната...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
Ключови думи
реклама
медии
творчески вдъхновения