Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Творчески вдъхновения

Горещи тенденции в рекламната индустрия

Автор:

Бисер Костадинов

Творчески вдъхновения

 Творчески вдъхновения

Горещи тенденции в рекламната индустрия

 Творчески вдъхновения
quotes
В рекламата и маркетинга не е достатъчно да следваш масовата мода, а да си поне крачка пред нея. Тогава ще си и „с едни гърди напред| пред конкуренцията и приятно ще изненадваш верните си почитатели. Най-мощното оръжие След драматично преживяната пандемия и неспиращите новини за изкуствения интелект (AI), плашещ по-голямата част от хората, светът има нужда от свеж дъх, доза безгрижие и положителни емоции, които само добрият стар хумор може да предизвика. Ето защо рекламата ударно се завръща към едно от трите си най силни оръжия – смеха, който наред със секса и умилителните картини с деца и животни, винаги продава. Комедията, пародията, остроумието, сарказмът, иронията, вицът, баснята… Тези хумористични подходи отново се използват в рекламата, като осигуряват забавление за публиката, здрава и запомняща се връзка на потребителите с бизнеса. Не е случаен фактът, че Cannes Lions, най-престижният рекламен фестивал в света, през 2024 г. добавя нова хумористична категория към наградите си. Картографията на хумора в рекламата показва, че той намалява постепенно от 2002 г. насам, като най-големите спадове се наблюдават около световната финансова криза през 2008 г. и ковид пандемията през 2020 г. Но основната...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg