7-те златни правила на общуване с потенциални клиенти
Има седем основни принципа, които трябва да се помнят при общуване с потенциални клиенти:
1. Накарайте своите събеседници да се почувстват умни.
2. Обяснявайте всичко наведнъж, а не само отделни детайли.
3. Пестете фактите.
4. По-малко хартия (писма, документи, стратегии), повече визуални средства.
5. Помнете, че срещу вас не стоят само бизнес партньори, а хора.
6. Съсредоточете се върху отговорите на въпроса „Защо?".
7. Вашата най-важна задача — да информирате умни хора.
Първата реална крачка към създаването на ефективни обяснение е осъзнаването, че винаги има какво да усъвършенствате и подобрявате. Тези седем съвета ще ви помагат винаги да го постигате.
Източник: Harvard Business Review
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.