7-те златни правила на общуване с потенциални клиенти

7-те златни правила на общуване с потенциални клиенти

Има седем основни принципа, които трябва да се помнят при общуване с потенциални клиенти:

1. Накарайте своите събеседници да се почувстват умни.

2. Обяснявайте всичко наведнъж, а не само отделни детайли.

3. Пестете фактите.

4. По-малко хартия (писма, документи, стратегии), повече визуални средства.

5. Помнете, че срещу вас не стоят само бизнес партньори, а хора.

6. Съсредоточете се върху отговорите на въпроса „Защо?".

7. Вашата най-важна задача — да информирате умни хора.

Първата реална крачка към създаването на ефективни обяснение е осъзнаването, че винаги има какво да усъвършенствате и подобрявате. Тези седем съвета ще ви помагат винаги да го постигате.

Източник: Harvard Business Review

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
Австралийско проучване показва как бактерия може да оцелее в космическите условия
Островът Ташироджима: Царството на котките
Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас