ТРАЙНА/// Лоши навици, които ви карат да изглеждате непрофесионално на работа

ТРАЙНА/// Лоши навици, които ви карат да изглеждате непрофесионално на работа

Струва ли ви се понякога, че колегите ви не са във възторг от вас, дори когато не правите нищо, което според вас е лошо? Ако е така, има голяма вероятност да имате лоши навици, които, без да осъзнавате, ви карат да изглеждате невероятно непрофесионално. Ето няколко от тях:

Дълго чакане за отговор на съобщения

В нашия доминиран от технологии супер забързан свят не е прието да се отделят повече от 24 часа, за да се отговори на професионална кореспонденция. Липсата на комуникация е нещо, което определено може да се счете за непрофесионално. Този навик често се възприема като неуважение или незаинтересованост. Това също така може да накара подателя да се запита дали изобщо сте получили съобщението. Преглеждайте имейлите и текстовите си съобщения възможно най-често. Ако трябва да отсъствате и да сте недостъпни за известно време, уведомете предварително ръководителите и колегите си.

Игра с телефона по време на среща

Сигурен знак е, че сте непродуктивни, e когато си играете с телефона, докато сте сами в офиса. Много по-непрофесионално е обаче когато започнете да го правите, когато сте с други хора, особено по време на срещи. Това е просто сигнал за тях, че не ви е грижа за времето на другите. Ако трябва да пишете съобщения по време на професионални взаимодействия с други хора, опитайте да ги сведете до минимум.

Вземане на твърде много почивки

Хората могат да видят, че ставате от бюрото си на всеки пет минути и също така знаят, че не можете да бъдете толкова ефективни, ако постоянно прекъсвате работата си. Твърде многото кратки почивки създават непрофесионално възприятие за вас. Хората ще си помислят, че просто седите там и изобщо не работите.

Постоянно оплакване

Всеки има лоши дни, когато е уморен, болен или просто не се чувства най-добре. Сигурен съм, че не сте изключение. Непрофесионално е обаче да изразявате чувствата си и да се оплаквате на всеки, който ще ви слуша. Поддържайте добро, професионално отношение през цялото време.

Често прекъсване на другите

Ако някой говори с вас, учтивото нещо, което трябва да направите, е да го оставите да стигне до края на мисълта си, преди да се намесите. Прекъсването на хората, преди да са приключили, дори и просто да сте развълнувани да кажете нещо, е признак на арогантност и изглежда непрофесионално. Обърнете внимание кога избирате да оставите думите да излетят от устата ви по време на взаимодействие с колега или шеф. Практикувайте активно слушане. Правете паузи, за да оставите другите да говорят, преди да се намесите със собствените си мисли.

……………

Питър Иконъми, автор на бестселъра „Managing for Dummies, The Management Bible, Leading Through Uncertainty“, за Inc.com

Превод и редакция: Георги Георгиев

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ