7 начина да впечатлите гостите на вашата компания

7 начина да впечатлите гостите на вашата компания

Скоро се сетих как гостите на нашата компания - Beryl винаги ми казват как те могат да почувстват културата на компанията от момента на допира си с нея. Често ме питат как успяваме да създадем това чувство и моят отговор е, че ние винаги даваме възможност на служителите да бъдат себе си. Има много малки неща, които правим за създаване, поддържане и подобряване на нашата фирмена култура и мога да видя въздействието, което те имат върху нашите финансови резултати. Тук ще ще изведа 10 начина, с които караме гостите ни да се чувстват повече "вкъщи", пише Пол Шпигелман за Inc.com:

1. Подгответе се преди посетителите да пристигнат.

Доста често нашите гости искат да разгледат града. Ние правим всичко възможно да се уверим, че тяхното пътуване е минало добре. Изпращаме кола до летището или ги вземаме лично.

2. Оставете изненади в хотелската стая.

Когато имаме гости, които пренощуват отиваме до хотела предварително и оставяме кошници за добре дошли. Те включват някои подаръци от Beryl и местни лакомства..

3. Подгответе вашия персонал.

Преди посетителите да пристигнат ние разпространяваме мейл до целия персонал, обяснявайки неговия произход и всички важни факти. Ние насърчаваме служителите си да поздравяват посетителите и да им задават въпроси за бизнеса.

4. Подгответе фоайето.

Имаме голям телевизионен екран във фоайето Той показва снимки на служители, поздравления за рождени дни или видеоклипове от последните събития. Нашите посетители могат да ги видят от момента, в който те влязат.

5. Не наемайте рецепционист.

В Beryl ние нямаме рецепционист, имаме "директор на първите впечатления". Той е приятел с всички наши гости.

6. Украсете стените на вашия офис.

Украсете стените офиси си, за да отразяват вашата култура и страсти. Това включва снимки от вашите събития, рисунки, изработени от децата на ваши служители, награди.

7. Сервирайте храна.

Няма значение кое време на деня е, ние винаги приготвяме храна.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ