Времето е на ваша страна
Мениджърите често се оплакват, че нямат времето и енергията да създадат формален план за действие, с който могат да постигнат целите си. Технологичният напредък и очакванията на клиентите забързаха скоростта, с която се управлява бизнеса.
Времето не е ваш противник, пише в Entrepreneur Романус Уолтър. Можете да създадете здрава основа, с която да постигнете целите си и да поддържате скоростта дори и ако не разполагате с достатъчно аванс, за да вземете решение. Изготвянето на прогнози и стратегии освобождава от отговорността да бъдат взети внезапно важни решения за фирмата и осигурява ключово познание на екипа. То го стимулира да допринася със своите идеи, за които вие самите вероятно не бихте се досетили.
Има достатъчно успешни стратегии за правилното разпределяне на времето, които правят ръководителите по-ефективни, смятат в Entrepreneur. Ето някои от тях:
1. Помнете накъде сте се запътили. Ежедневното вземане на решения работи най-добре, когато е обвързано с реалистични цели. Възможности се откриват по всяко едно време. Когато осъзнавате целите си, можете по-добре да се възползвате от възможностите, които развиват бизнеса ви. Когато свързвате настоящите избори с успеха си в бъдеще, успявате да си създадете стабилна вътрешна система на вземането на решения, в която се доверявате на самите себе си.
2. Бройте до десет, преди да се впуснете в действие. Когато се почувствате притиснати от времето, опитайте да осъзнаете какво всъщност се случва. Избягвайте емоционалната реакция. Ако отделите време да помислите, дори за миг, ще откриете пред себе си още много нови възможности как да постъпите.
3. Стремете се към чувство за лична отговорност. Когато се налага да вземате бързи решения, останете фокусирани върху изхода от ситуацията, към който се стремите, не върху специфичните особености на времето. Позволете на другите да подкрепят усилията ви, като предложат нови идеи и иновативни стратегии. Когато блокирате в трудна ситуация, си припомнете за добрите примери, в които ви се е налагало да вземате бързи решения и сте постигали желания резултат.
4. Оценявайте бързото мислене. Важно е да обмисляте всяко свое действие, но същевременно е много важно да не прекарвате твърде много време в премисляне. Когато целите ви са заложени в подсъзнанието, често интуицията е правилният избор. Прекалено дългото поставяне под въпрос на нейните решения създава стрес, вътрешни терзания, съмнения, с които времето в мениджмънта започва да затормозява и човекът става неефективен. Повишете продуктивността си като действате, вместо да се тревожите. Създайте си инерция на действие в управлението, в която оценявате личните си постижения и ги свързвате със следващия си успех.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.