Истината и само истината!
Отправянето на противоречиви послания предизвиква слухове, тревожност и нестабилност. Решенията за промени, напускането на ключови служители създава несигурност, а несигурността създава безпокойство. Диалогът е най-добрият начин да избегнете това безпокойство, съветва Harward Business Review.
Сложете точка на слуховете с обикновен и прост език. Лъжата е първото, което трябва да избягвате при управлението си. Някои лъжи, изречени небрежно, за да предпазите колегите от стрес, може да навредят ужасно на имиджа ви, ако бъдат разкрити.
Подценяването на аудиторията изкушава, но много опасно. Замазването на очите на другите може само да ви навреди. Изненадани ли сте, че никога не чувате за проблемите в компанията, докато не стане твърде късно? Приемете го - колкото повече власт имате, толкова по-малко ще чувате за проблемите.
Електронната поща е чудесен начин за комуникация, но не и когато става въпрос за проблеми от емоционално естество. Те трябва да бъдат разрешавани очи в очи. Пренебрегването на актовете на действие или бездействие е другото, което може да ви подзхлъзне по стълбите на корпоративната йерархия. Ако не съумеете да покажете, че цените свършената работа или обратното, ще демотивирате ужасно много хората си.
Мълчанието също е силно послание. Замислете се върху собственото си мълчание и това как другите около вас го разбират.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.