На предишното ми работно място не ме разбираха. Някой ме беше нарочил

На предишното ми работно място не ме разбираха. Някой ме беше нарочил

На предишното ми работно място не ме разбираха. Някой ме беше нарочил

Кавгите, вътрешните войни в екипите струват твърде скъпо на компаниите. Всъщност пътят надолу много често започва оттам. Неразбирателството и отровния климат в офиса водят не само до пропуснати ползи, но и до преки загуби за фирмата, пише сп. Entrepreneur.

Изследване на работните процеси в САЩ сочи, твърде тревожен факт - американските служители прахосват средно по 2.8 часа на седмица, занимавайки се с вътрешнофирмени конфликти.

Пресметнато в надница на час, излиза че американските работодатели плащат за караниците около 359 млрд. долара на работна седмица (един работен час = средно на 17.95 долара).

Служителите по цял свят губят значителна част от работното време, за да клюкарстват, да охраняват собствената си територия, да водят войни и да отмъщават, да планират стратегии, да настройват едни колеги срещу други и т.н. 

Ако негативната енергия бъде превърната в полезна, тогава поне част от времето, прекарано в интриги, ще може да бъде отделено за придобиване  на нови умения, например. Общуването, което носи позитивна енергия, прави човека по-работоспособен и по-добър в обслужването на клиенти, пише списанието.

Конфликтите между двама души на работното място винаги засягат цялата организация. Напрегнатите и нервни служители винаги правят впечатление на клиентите, вредят на имиджа и отблъскват партньорите.

И ако мениджърът не се чувства достатъчно подготвен да неутрализира последствията от кавгите, да изглажда влошени отношения, тогава му остава поне да разпознава навреме проблемните личности и да ги избягва.

При интервютата за работа те сами се "издават" с изказвания от рода на „на предишното ми работното място не ме разбираха” или „някой ме беше нарочил”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ