На предишното ми работно място не ме разбираха. Някой ме беше нарочил

На предишното ми работно място не ме разбираха. Някой ме беше нарочил

Кавгите, вътрешните войни в екипите струват твърде скъпо на компаниите. Всъщност пътят надолу много често започва оттам. Неразбирателството и отровния климат в офиса водят не само до пропуснати ползи, но и до преки загуби за фирмата, пише сп. Entrepreneur.

Изследване на работните процеси в САЩ сочи, твърде тревожен факт - американските служители прахосват средно по 2.8 часа на седмица, занимавайки се с вътрешнофирмени конфликти.

Пресметнато в надница на час, излиза че американските работодатели плащат за караниците около 359 млрд. долара на работна седмица (един работен час = средно на 17.95 долара).

Служителите по цял свят губят значителна част от работното време, за да клюкарстват, да охраняват собствената си територия, да водят войни и да отмъщават, да планират стратегии, да настройват едни колеги срещу други и т.н. 

Ако негативната енергия бъде превърната в полезна, тогава поне част от времето, прекарано в интриги, ще може да бъде отделено за придобиване  на нови умения, например. Общуването, което носи позитивна енергия, прави човека по-работоспособен и по-добър в обслужването на клиенти, пише списанието.

Конфликтите между двама души на работното място винаги засягат цялата организация. Напрегнатите и нервни служители винаги правят впечатление на клиентите, вредят на имиджа и отблъскват партньорите.

И ако мениджърът не се чувства достатъчно подготвен да неутрализира последствията от кавгите, да изглажда влошени отношения, тогава му остава поне да разпознава навреме проблемните личности и да ги избягва.

При интервютата за работа те сами се "издават" с изказвания от рода на „на предишното ми работното място не ме разбираха” или „някой ме беше нарочил”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ