Най-важният въпрос в бизнеса
Аз искрено вярвам в силата на въпроси. Мисля, че въпросите, които си задавате всеки ден определят качеството на живота ви. Това пише Джофри Джеймс за Inc.com.
Според него ако сте си задавали лоши въпроси - като "Защо аз?" или "Как може това да стане по-лошо?" можете да бъдете сигурни, че умът ви ще намери отговори.
По същия начин, ако задавате въпроси като "Как мога да подобря ситуацията?" или "За какво съм благодарен?" умът ви ще се окаже също толкова изобретателен, пише той.
Същото важи и за бизнеса. Въпросите, които служителите от изпълнителния директор до долната линия си задават всеки ден, определя точно начина колко добре (или зле) компанията се справя.
Имайки това предвид съществува един въпрос, който е по-важен, отколкото всеки друг - независимо в каква индустрия, компания или пазар сте. Най-важният въпрос е този:
"Как действията, които аз предприемам в момента помагат на нашите клиенти?"
Просто, за да бъде съвършено ясно думата „клиенти” в този въпрос се отнася до "някой, който купува нещо от моята компания." Няма такова нещо като "вътрешен клиент." Фирмите, в които служителите мислят, че е продуктивно да се отговори на нуждите на "вътрешните клиенти" вървят към ускорен провал.
Има две причини, този въпрос да е толкова важен, пише Джеймс:
Той кара хората да се фокусират върху клиентите, без които компанията не би могла да съществува. Той принуждава да мислите за същинската дейност, която вие всъщност вършите точно сега.
Успешните компании са тези, в които този въпрос е втора природа на всеки служител.
Толкова е просто.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.