5 трика, с които да изпъкнете в офиса

Без значение колко талантливите сте и колко добри умения притежавате, невинаги може да разчитате, че това ще привлече и ще задържи вниманието върху вас. Твърде много са хората, които се конкурират за внимание в днешния свят и те се умножават с всеки изминал ден. Предизвикателството да се издигнете над останалите и да задържите вниманието на тези, които имат значение за вас, ще става все по-голямо.
Колкото повече хора успеете да привлечете и да мотивирате да се включат във вашата кауза, толкова по-голямо въздействие може да постигнете. Има трикове, които помагат за привличане на вниманието, независимо дали говорим за рекламна кампания, презентация или фирмена стратегия. И така, ето кои са най-ефективните от тях:
1. Заложете на мистерията. Изведете в стратегията си проблеми, които са от значение за вас и се нуждаят от решение. Помогнете на хората да разберат защо те са сериозни и защо толкова много хора се занимават с тях. Най-вероятно това няма да привлече хора, които обичат и търсят лесните отговори, но ще запали тези, които са любопитни по природа и търсят предизвикателства. Мистериите винаги будят любопитство.
2. Фокусирайте въпросите си. Не се опитвайте да подсказвате отговори, вместо това акцентирайте върху въпросите. Помогнете на хората да се съсредоточат върху въпроси, които предизвикват интерес и ги мотивират да питат повече.
3. Стимулирайте въображението. Представете няколко възможни сценария на идеята, която представяте. Това винаги действа. Стимулирайте хората да задават въпроси. Потенциалните възможности винаги будят интерес повече, отколкото строгата линия на развитие.
4. Ограничете наличността. Не става въпрос да ограничите продукцията си, за да бъде по-търсена, а да бъдете по-селективни в проявите си и комуникацията с другите. Ако светът знае, че сте достъпни навсякъде и по всяко време едва ли ще си направи трудя да ви търси.
5. Бъдете автентични. Ако се опитате да преигравате в реклама, в общуването с другите, в презентация или както и да било, ще се изправите пред значителен проблем. Бихте могли да заразите хората около себе си единствено с истината и с непринуденото си поведение. В свят, където много често се оказва, че сме заобиколени от фалш, откровените печелят.
По материали на Harvard Business Review
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Рюте: Пътят на Украйна към НАТО остава необратим
Свят |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |16-и Зелен и енергиен форум: Новите правила
16-и зелен и енергиен форум |Бахамските острови отмениха разрешението за кацане на апарати на SpaceX след ракетна експлозия
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.