„Рено” привлича млади клиенти чрез игра във Facebook

„Рено” привлича млади клиенти чрез игра във Facebook

Френската автомобилна компания „Рено” започна да промотира новия си мини-модел „Рено Туинго” чрез игра във Facebook. Играта е с рекламна цел и е насочена към младите потенциални купувачи, пише brandrepublic.com.

Приложението на „Рено” в социалната мрежа е разработено под формата на въпросник. То съдържа въпроси, свързани с ежедневието на потребителите и това, което те са правили или не са във Facebook. Например: дали са публикували и изтривали текст върху стената на приятелите си няколко пъти, докато накрая го напишат така, както трябва. Или - дали са добавяли свои бивши съученици в социалната мрежа, просто за да видят какво се случва с тях в момента.

Идеята на играта е да бъдат заинтригувани младите шофьори на възраст между 20 и 35 години, които в повечето случаи са регистрирани във Facebook.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Колонката на Ричард Брансън: Най-важните уроци от моите 50 години в бизнеса
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
СЗО: Обработеното месо е канцерогенно
“Седем истории” в подкрепа на център за специалните деца
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
Никола Бакалов избран за първи мандат в управата на банковата асоциация