„Рено” привлича млади клиенти чрез игра във Facebook

„Рено” привлича млади клиенти чрез игра във Facebook

Френската автомобилна компания „Рено” започна да промотира новия си мини-модел „Рено Туинго” чрез игра във Facebook. Играта е с рекламна цел и е насочена към младите потенциални купувачи, пише brandrepublic.com.

Приложението на „Рено” в социалната мрежа е разработено под формата на въпросник. То съдържа въпроси, свързани с ежедневието на потребителите и това, което те са правили или не са във Facebook. Например: дали са публикували и изтривали текст върху стената на приятелите си няколко пъти, докато накрая го напишат така, както трябва. Или - дали са добавяли свои бивши съученици в социалната мрежа, просто за да видят какво се случва с тях в момента.

Идеята на играта е да бъдат заинтригувани младите шофьори на възраст между 20 и 35 години, които в повечето случаи са регистрирани във Facebook.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?
Самолет кацна аварийно в САЩ, след като мистериозен обект счупи предното му стъкло
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет