„Рено” привлича млади клиенти чрез игра във Facebook

„Рено” привлича млади клиенти чрез игра във Facebook

Френската автомобилна компания „Рено” започна да промотира новия си мини-модел „Рено Туинго” чрез игра във Facebook. Играта е с рекламна цел и е насочена към младите потенциални купувачи, пише brandrepublic.com.

Приложението на „Рено” в социалната мрежа е разработено под формата на въпросник. То съдържа въпроси, свързани с ежедневието на потребителите и това, което те са правили или не са във Facebook. Например: дали са публикували и изтривали текст върху стената на приятелите си няколко пъти, докато накрая го напишат така, както трябва. Или - дали са добавяли свои бивши съученици в социалната мрежа, просто за да видят какво се случва с тях в момента.

Идеята на играта е да бъдат заинтригувани младите шофьори на възраст между 20 и 35 години, които в повечето случаи са регистрирани във Facebook.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха