Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Рено” привлича млади клиенти чрез игра във Facebook
Френската автомобилна компания „Рено” започна да промотира новия си мини-модел „Рено Туинго” чрез игра във Facebook. Играта е с рекламна цел и е насочена към младите потенциални купувачи, пише brandrepublic.com.
Приложението на „Рено” в социалната мрежа е разработено под формата на въпросник. То съдържа въпроси, свързани с ежедневието на потребителите и това, което те са правили или не са във Facebook. Например: дали са публикували и изтривали текст върху стената на приятелите си няколко пъти, докато накрая го напишат така, както трябва. Или - дали са добавяли свои бивши съученици в социалната мрежа, просто за да видят какво се случва с тях в момента.
Идеята на играта е да бъдат заинтригувани младите шофьори на възраст между 20 и 35 години, които в повечето случаи са регистрирани във Facebook.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.