Mercedes представи новата C-класа

Mercedes представи новата C-класа

Mercedes-Benz представи напълно новата C-класа. Тя идва с намалено тегло, отлична аеродинамика и нови икономични двигатели. Много нови асистиращи системи предлагат безопасност от най-високо ниво, а новата ходова част, по желание с въздушно окачване, се грижи за безупречен комфорт по време на движение и грациозни маневрени динамични характеристики.

Mercedes дизайнерите създадоха интериор на такова ниво, което дори при по-високи класи автомобили се среща много рядко. Водачът и спътникът в новата C-класа се радват на щедро пространство и ненатрапчив, модерен лукс. С оформлението на интериора Mercedes- Benz доказва смела инициативност за новаторство. Тук дизайнерите комбинират умело духа на един спортен Mercedes-Benz с напълно нова интерпретация на динамично оформената, плавно преливаща средна конзола. Погледът се плъзга плавно към отделно позициониран централен дисплей 17,78 см (7 инча), а при оборудване с COMAND Online - 21,33 см (8,4 инча) диагонал на екрана.

По-ниско тегло, висока стабилност, подобрена концепция за укрепване между ходовата част и каросерията за съвършено пътно поведение при едновременно най-благоприятен комфорт по отношение на шума и вибрациите, както и висока устойчивост при сблъсък – тук каросерията на новата C-класа налага нова дефиниция на иновациите. Алуминиевата хибридна каросерия е с около 70 кг по-лека в сравнение с традиционната изработка, а общата маса е намалена с около 100 кг. Така новата C-класа се превръща в „лидер по олекотена конструкция“ в своя сегмент. Което реално многократно се възнаграждава: Леката конструкция при новата C-класа намалява разхода на гориво до 20 процента без загуба на мощност, като едновременно позволява по-нисък център на тежестта и заедно с това се характеризира със спортно-маневрено динамично пътно поведение.

Малко след въвеждането на пазара Mercedes-Benz значително разширява предложението си по отношение на двигателите. Тук се включва нов малък дизелов двигател с работен обем от 1,6 литра. Едностепенно нагнетеният четирицилиндров двигател черпи в зависимост от конструктивното изпълнение мощност 85 или 100 kW (115 или 136 к.с.) от 1598 куб. см работен обем и осигурява номинален въртящ момент 280, съответно 320 Nm.

Неговото Common Rail директно впръскване работи с максимално налягане на впръскване от 1600 бара. С този двигател новата C-класа заема челна позиция в своя сегмент по отношение на отделяните вредни емисии.

Наред с новия малък дизелов двигател в експлоатация влиза и утвърденият и усъвършенстван дизелов четирицилиндров двигател с работен обем 2,2 литра с различни варианти на мощност. Диапазонът на мощността на дизеловите двигатели по този начин се простира от 85 kW (115 к.с.) до 150 kW (204 к.с.). Всички дизелови двигатели на новата C- класа са оборудвани с вече познатата SCR технология за особено опазващо околната среда движение и повечето са класифицирани в клас на ефективност A+.

Допълнитело на разположение са предвидени и пет четирицилинрови бензинови двигатели с мощност 115 до 175 kW (156 до 238 к.с.). В това число специалният модел C 180 ECO- Edition, който в качеството си на BlueEFFICIENCY Edition попада в клас на ефективност A.

По-късно следва шестцилиндров бензинов двигател с мощност 245 kW (333 к.с.).

Mercedes-Benz ще предложи и дизелов двигател, комбиниран с хибриден модул, какъвто вече има в S и E-класата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ