3 поуки за мениджърите от кралската сватба

3 поуки за мениджърите от кралската сватба

Суетенето покрай сватбата на на принц Уилям и Кейт Мидълтън може да е изглеждало неоправдано и глупаво на представителите на деловия свят, но дори и те могат да извлекат големи поуки от събитието, в което целят свят беше вперил очи, пише Harvard Business Review. Сватбеното тържество от 29 април беше още един пример за възстановяването на икономиката и за това как хората правят всичко възможно да се чувстват част от такива събития. Хилядите продадени сувенири с лика на младоженците е чудесно доказателство за това. Ето и няколко бизнес поуки от кралската сватба:

Приятните емоции привличат по-голяма публика от сериозните теми

Романтиката и ритуалите означават много за хората и придават смисъл на живота им. Британската сватба имаше по-голяма световна аудитория от Световното първенство по футбол и предизвика небивал интерес. Една целувка на балкона на Бъкимгамския дворец беше дългоочаквано събитие от милиони хора. Ако трябва да се изразим по-директно: Чувствата продават! Радостта, надеждата и единството ангажират повече хората и са по-добра бизнес тема, отколкото въпросите около световната криза.

Брилянтният брандмениджмънт е мултимедиен и свързан с каузи

В рамките на добрия вкус британците завъртяха огромна търговия около кралската сватба. Докато целият свят се наслаждаваше на събитието, те се възползваха от възможността да рекламират страната си и британската история посредством много и различни канали. Освен това трябва да се отбележи, че щастливата двойка обра овациите и за това, че подкрепи благотворителен фонд за деца, военни семейства и фонд за грижата за околната среда. Даренията можеха да бъдат предоставени в шест валути чрез банков превод, по телефона или чрез sms. Как човек да не харесва Кейт и Уилям?

Събитията са нож с две остриета. Те съсредоточават вниманието върху съобщението, но и върху цената

Най-сладкият момент в живота на Уилям и Кейт беше приветстван едновременно с вълнение и с призиви монархията, която харчи парите на данъкоплатцитеда бъде премахната. Имаше оценки, че кралската сватба е най-скъпоструващото събитие в британската история от гледна точка на сигурността, за която бяха похарчени 30 млн. долара. Оценките за приходите от продадените сувенири и туристическата дейност в Лондон по това време се оценяват на 80 млн. долара. Загубите от почивните дни покрай сватбата обаче са оценени на далеч по-голяма цифра, което едва ли ще изпълни със щастие британците, така както ги изпълни образа на младите и щастливи младоженци.

На кралската сватба може да бъде гледано като на един поучителен разказ. Един бивш изпълнителен директор от Ню Йорк преди време обичаше да казва, че „бизнесът е последната монархия“. Това не е точно така. Истинските монарси в Западния свят трябва да съгласуват своите цели с тези на обществото, да получат одобрението на правителствата си и да докосват хората. Кой може да забрави как Стивън Шварцман от инвеститорската фирма Blackstone хвърли няколко милиона долара за 60-ия си рожден ден. Това са действия, които бизнесмените трябва да оставят на истинските кралски особи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 6 февруари. Имен ден празнуват Пламен, Пламена, Огнян, Огняна, Светлин, Светльо, Светла
IT-гигантът Dell отмени дистанционната и хибридна работа за служителите си
Д-р Спаска Фезова спечели наградата „Мениджър на дентална практика“
Израелска тв: Тръмп гледа към Мароко и два района в Сомалия за преселване на жителите на Газа
Финансовият министър: Над 4 млрд. лева от Бюджет 2024 г. ще бъдат прехвърлени за плащане към настоящия
Бил Гейтс отписа практическите шансове на Intel за възстановяване на бизнеса
Съюзниците на Украйна предупреждават Европа да не се връща към руския газ като част от мирно споразумение
Борисов защити назначенията на нови зам.-министри, били съгласувани с коалиционните партньори