Новите посланици на една вековна британска марка

Новите посланици на една вековна британска марка

В центъра на медийното внимание от април тази година, когато се ожениха, досега, принц Уилям и съпругата му Катрин поведоха модернизацията на британската монархия. Те се превърнаха в актуалните лица на една марка, която се преоткрива в историята откакто първият Уилям застава на трона през 1066 г. 

Това коментира в популярен материал, публикуван в сайта на AdvertisingAge Ема Хол. Тя казва, че настоящият принц Уилям, лейтенант от британските военновъздушни сили, отбелязва стабилно присъствие навсякъде, където се появи, а Кейт Мидълтън, сега наричана още херцогиня на Кеймбридж, неизбежно привлича вниманието.

Консервативният и същевременно ласкателен стил на обличане на красивата Кейт и вкусът й към достъпната мода на големите търговски центрове като Topshop, който идва едновременно с афинитета й към дизайнерите, я правят основен посланик на британската мода. Същинско рекламно лице на британските модени марки и на короната като институция.

Дрехите изчезват за часове от рафтовете на магазините, след като тя се появи с тях. Дамите изпълват местата за пазаруване, защото харесват и имитират стила й. Дизайнерите, чиито модели носи, се радват на внезапен огромен интерес и търсене от задгранични контрагенти. От целия този шум  вече се облагодетелстваха марките Issa, Erdem, както и дизайнерката Сара Бъртън от модната къща на Аликзандър Маккуин, която уши сватбената рокля на Кейт.

В хода на очакванията на народа, който следи с повишено внимание главните герои от модерната приказка и се надява на новина за бъдещ наследник; в хода на предстоящите празненства по повод навършването на 60 години от царуването на Елизабет Втора и на Олимпиадата в Лондон през 2012 г., Уил и Кейт са натоварени с надежди да издигнат имиджа на Уиндзор още повече.

Те осъвремениха марката на британското кралство по най-простия възможен начин – като са активни негови представители, които се държат по присъщия за това начин. Това смята Питър Йорк, маркетинг гуру и коментатор на културни новини. Според него Кейт изглежда като красива, спретната американска филмова звезда, докато Уилям дава вид на неконфликтен и спокоен и това го прави приемлив като присъствие за публиката.

Двойката наскоро затвърди “cool Britannia” статуса си, като заяви, че ще живее в двореца Кенсингтън - в същата къща, където колоритната по-малка сестра на кралицата – принцеса Маргарет, е правила партита с „Бийтълс”, „Ролинг Стоунс”, Рудолф Нуреев и други по време на 60-те на суинга и танците в Лондон през 20 век.

Питър Йорк е категоричен, че връзката с Лондон е жизненоважна за Уил и Кейт като лица на една дълголетна международна марка. „Лондон ни отне мястото, където супербогатите световни плутократи живеят", казва той. Според него срещата с двойката на Уиндзор е в топ три на нещата, които трябва да направиш, ако искаш да се промотираш социално в града. Това се смята за фантастичен пример за ребрандиране.

„Уил и Кейт представят популярната култура на момента и имат всичко, към което хората се стремят: младост, успех, красота, любов”, коментира още Даниел Дъмулин, основател на консултантската агенция за брандинг Sundance, Лондон. „Те са показател за идеална двойка и привнсят щастлив край в трагичната приказка за Даяна”, казва още той.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?