Една от най-въздействащите реклами на годината


Това видео, изготвено за японския автомобилен производител Mazda, бе определено от YouTube и представители на световноизвестния конгрес за мотивационни речи TED, като една от най-ефективните реклами на 2012 г.

Кадрите разказват история. В центъра им стои японски служител, който работи за завода на Mazda в град Хирошима. Той говори за работата си и за това как градът му се е възстановил след ужаса на Втората световна война.

Рекламата доказва, че когато се разказва истински силна история, вниманието на аудиторията може да се задържи. В повечето случаи хората гледат видеото докрай, въпреки че е дълго над минута и половина. Това коментират маркетинг наблюдателите в Business Insider. Освен това кампанията потвърждава, че рекламните идеи са способни да променят и възприятието на компанията за самата нея и за социалния смисъл на бизнеса й.

Измервания показват, че 94% от зрителите не са се усъмнили, че рекламата е автентична. 72% са си помислили, че гледаното дотук променя към положително представата им за бранда. По кампанията са работили екип на Cosmos, агенция JWT Германия и екип на Mazda Европа. Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Johnnie Walker си партнира с поп звездата Сабрина Карпентър
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Премиерът: Безводието се дължи и на климатични фактори, и на лошо планиране
Jaguar Land Rover ще замрази производството си поне до 24 септември
Легендата на американското и световно кино Робърт Редфорд почина на 89 г.