Рекламен експеримент: Контейнер за риба, който ухае приятно


В последните месеци в Щатите бяха разпространени телевизионни реклами с герои със завързани очи, които седят във видимо нехигиенични места и твърдят, че им ухае на хубаво. Спотовете рекламират марката ароматизатори Febreze. Нейните реклами твърдят, че продуктите й могат да внесат благоухание и в най-вонящите места. Ефектът от тях обаче се оказа до голяма степен негативен – мнозина сред зрителите и потребителите коментираха, че това обещание им се струва прекалено.

За да обори скептиците, по идея на агенция Grey, Ню Йорк, компанията организира необичаен рекламен експеримент, който засне във видео. Тя изтегли голям ламаринен контейнер, в които са били превозвани риба и морска храна, и го постави на оживено място в Ню Йорк. В него сложи множество ароматизатори Febreze - за да неутрализират миризмата. След това въведе вътре в него доброволци със завързани очи, пред погледа на минувачи, които наблюдаваха какво ще се случи и какво ще кажат. Седнали в контейнера, повечето от хората са заявили, че им ухае на хубаво, на къща на брега на плажа, на дома на баба им…

С този рекламен експеримент марката залага на реалити ситуция в кампания, за да защити обещанията и в рекламите за неутрализиране и на най-силната лоша миризма, както и за да привлече вниманието в мрежата с по-различна идея. Видеото с опита й следва тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Хърватия връща казармата заради геополитическото напрежение
Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Започва плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ "Козлодуй"
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ