Златните завети на класиците в рекламата (финал)

Златните завети на класиците в рекламата (финал)

Уилям Бърнбах (1911 - 1982)

Уилям Бърнбах е легендарна фигура в историята на рекламата. Един от основателите на агенция DDB (Doyle Dane Bernbach) и автор на най-добрата кампания на XX век „Think Smal” за Volkswagen Beetle. Безспорно, най-големият принос за бранша на Бърнбах е създаването на творчески екипи от копирайтъри и арт директори, работели дотогава в различни отдели. Той често влиза в спор с други рекламисти, отстоявайки гледната си точка, че рекламата не е математическа формула. Творческата реклама според Бърнбах трябва да се основава до голяма степен на интуицията, а не на разчетите. Уилям Бърнбах винаги ще бъде помнен като един от бащите на съвременната реклама, успял да докаже, че рекламата може да бъде честна и в полза на обществото. В последната част на нашата поредица, проследяваща духовното наследство на класиците в рекламата ви предлагаме някои от най-важните му постулати и отново ви приканваме да допълните списъка с цитати.

"Рекламата не е точна наука, а внушение. А внушението е изкуство."

"Голямата рекламна кампания само ще ускори провала на един лош продукт. Чрез нея много повече хора ще научат, че той е лош."

"Нашата работа се състои в това да продаваме на клиента продукта, а не себе си. Нашата работа се състои в това да се избавим от приумиците, които позволяват да блеснем ние, а не продуктът. "

"Ако вашата реклама не се отличава от останалите, това е равносилно на самоубийство.”

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Ритуали за връщане в правилната посока, когато се чувствате претоварени
Актьорът Роуън Аткинсън продва на търг Jaguar-а си, участник в сериал за Мистър Бийн
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
На днешната дата, 21 октомври. Рождениците днес
Музей на отвратителната храна: Културен шок в чинията
Таксиметровите услуги в София може да поскъпнат с над 18% от януари