Маркетинг практиките, които e време да се "пенсионират"

Маркетинг практиките, които e време да се пенсионират

Не всеки трик за повишаване на видимостта работи вечно. Някои масови маркетинг тенденции и практики в социалните медии и други канали може вече да се "пенсионират". 

Кои са те, посочва анкета на американското списание Entrepreneur. В допитването участват маркетинг експерти, блогъри, предприемачи.

Ето какво казват те.

  • Преосмислете маркетинга в реално време. Да, много хора са активни онлайн по време на определени събития, например големи спортни финали. Но това не означава, че всеки бранд и бизнес трябва да се фокусира в събитието докато то се случва. За много компании обръщането в социалните медии и кампаниите на внимание към световните събития е странно. Аудиторията им не го възприема. Не на всеки отива да се свързва с повода за шума на деня. Вместо това може да се преосмисли стратегията с маркетинг в мрежата в реално време, като тя не се фокусира само върху популярните събития. По-полезно би било за мнозина тя да се ползва веднъж месечно при по-малки събития, с не толкова голям интерес към тях, когато не всички се надпреварват да се показват.

Браян Хонигман, BrianHonigman.com

  • Погледнете отвъд Facebook. Най-голямата социална мрежа действително е плодотворна почва за комуникации, но разчитането основно на нея за реклама е все едно да заложиш само на No. 1 радиостанция в града и да пренебрегнеш телевизията, печата, външната реклама или всеки друг начин да достигнеш клиентите.“

Джейсън Фолс, CafePress

  • Маркетингът е работа на време и търпение. „В последно време мнозина гледат на маркетинга, разчитащ на съдържанието (content marketing) като на нещо абсолютно ново. Това не е вярно. Всички ние си правим маркетинг със съдържание откакто се помним. Публикувам нюзлетър, говоря пред публика и пиша статии и книги от повече от 20 години с цел да споделям полезна информация и да се позиционирам като експерт. Това се наричаше „маркетинг“. Сега е „маркетинг със съдържание“. И всички си мислят, че трябва да го правят, защото е модерно. Да, подходящо е за всички бизнеси, но иска много труд и търпение.“

Илайзи Бенън, Marketing-Mentor.com

  • Помислете преди да споделите. Твърде много хора прибързват.

Питър Шанкман, Shankman/Honig

  • Когато се случват грешки, проявете разбиране. Понякога в публикациите на марки в мрежата се случват неволни грешки, а хора губят работата си. Помислете дали е било преднамерено. Може да е било недоразумение.

Джим Джоузеф, Cohn & Wolfe

  • Дръжте се на висота. Марките търсят кликвания. В сляпото преследване на количествения показател те масово жертват уважението на читателите и потребители. Има голяма разлика между прихващащо вниманието заглавие, добро уникално съдържание, което създава интерес и шокираща информация. В медийната среда има твърде много шум. С провокативни маркетингови съобщения компаниите се опитват да се отличават, но това може да стане с дотолкова силен ефект и ако пуснат нещо красиво.

Джоана Лорд, BigDoor

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?
Самолет кацна аварийно в САЩ, след като мистериозен обект счупи предното му стъкло