Най-трогателните реклами 8


Агенция Publicis Conseil, начело с легендарния криейтив директор Оливие Олтман, представи през пролетта на 2008 г. невероятен рекламен филм за мобилния оператор Orange.

Основната идея на кадрите е връщане назад във времето, до току-що отминал прекрасен момент, когато млад мъж е бил все още в прегръдките на приятелката си, преди да замине. Уникалното тук е, че ефектът с връщането назад не е направен с помощта на компютърните технологии, на които рекламата често залага, а реално като актьорите са извършвали лично различни действия. Вървели са назад, шофирали са на заден ход и т. н. За фон на сюжета е избрана оживената атмосфера на индийски площад, където героите - местни жители, се усмихват на любовта.

Този епизод от поредицата с най-впечатляващите, трогателни реклами можете да видите след текста.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Godiva привлича известна актриса за рестарт на марката преди 100-годишнината на компанията
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Най-едрата банкнота в Турция струва под 5 долара, но централната банка не планира по-високи номинали
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?