Най-трогателните реклами 8


Агенция Publicis Conseil, начело с легендарния криейтив директор Оливие Олтман, представи през пролетта на 2008 г. невероятен рекламен филм за мобилния оператор Orange.

Основната идея на кадрите е връщане назад във времето, до току-що отминал прекрасен момент, когато млад мъж е бил все още в прегръдките на приятелката си, преди да замине. Уникалното тук е, че ефектът с връщането назад не е направен с помощта на компютърните технологии, на които рекламата често залага, а реално като актьорите са извършвали лично различни действия. Вървели са назад, шофирали са на заден ход и т. н. За фон на сюжета е избрана оживената атмосфера на индийски площад, където героите - местни жители, се усмихват на любовта.

Този епизод от поредицата с най-впечатляващите, трогателни реклами можете да видите след текста.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

CNN: Украйна се е съгласила на мирно споразумение за спиране на войната
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
Нова Зеландия поде война с дивите котки и ги включи в стратегия за пълна ликвидация
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Държавата отдава тотото на концесия. Причината - ниски постъпления
Украйна призовава за среща Тръмп-Зеленски в САЩ още тази седмица
Брекзит струва на Великобритания 90 милиарда паунда годишно от загубени данъчни приходи