Това лято – първата AR кампания у нас! От Beck’s!

Това лято – първата AR кампания у нас! От Beck’s!

Ако досега само сте чували за AR технологията, вече можете да я видите и в действие. Немската марка бира Beck’s свали социокултурните граници и я направи достъпна за всички българи като я интегрира в eтикетите върху лимитирана серия бутилки Beck’s 50 cl.

Аugmented reality (AR) или „разширена реалност” се радва на все по-голяма популярност през последните две години сред рекламните и маркетинг специалист по цял свят заради уникалната връзка, която създава между офлайн и виртуалния свят. Тя гради нова, по-мащабна и осезаема реалност и се използва не само за да забавлява, но и да образова и информира потребителя за допълнителни качества на даден продукт, “невидими с просто око”.

 Разширената реалност работи, когато към истински обекти, заснети през камерата на компютър или смарт телефон, се добави дигитално съдържание. По този начин, докато се забавлява, потребителят вижда обекта и под един „нов ъгъл”. Най-популярна в разширената реалност до момента е холандската компания Layar, която първа внедри AR браузър за телефони (виж видео тук)

 Верен на славата си винаги да е първи, когато става дума за иновации немският бранд вгради на задния етикет на бутилките специален AR маркер с изобразени слушалки. За да влезете в „разширената реалност” на Beck’s ще са ви нужни уеб камерата на компютър или смарт телефон с операционна система Android. След което просто трябва да посетите сайта на Beck’s www.becks.bg и насочите маркера към камерата или си свалите специалното приложение на играта за Android. Успешното разпознаване на маркера стартира 3D анимация.

Но това не е единствената приятна изненада. Докато се забавлявате с филмчето, тече разчитане на код за участие в играта за голямата награда от Beck’s – билет за музикалния фестивал Spirit of Burgas, на който марката е партньор за втора поредна година.

„Спряхме се на тази технология, защото тя предоставя на почитателите на марка Beck’s едно наистина ново и пълно изживяване - научават информация за марката и печелят награди, по един изключително приятен и забавен за тях начин”, споделя Василена Даскалова, бранд мениджър на Beck’s в Каменица АД.

Beck’s не за първи път залага на иновативни технологии в популяризирането си. Марката беше сред първите в България, които въведоха използването на QR (quick response) код в рекламните кампании за своите потребители.

Автор на технологичните идеи за Вeck’s, които гарантират вълнуващи емоции за потребителите e рекламната агенция на марката в България Lowe Swing Communications.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%