Хубава британска реклама за българското кимване с глава


Нова реклама на британската туристическа фирма Expedia се заиграва с обратното кимване с глава на българите за "да" и "не", предизвикващо хиляди конфузни ситуации и неразбирателства в чужбина всеки ден.

Видеото показва усърден офис служител, който наблюдава от "клетката" си зад бюрото колега да разсмива неистово фирмения шеф. "Дали е от лекото макиато, което му е донесъл, за да се разговорят? Не. То е загубило валутната си стойност."

Колегата Крейг, разговарящ с шефа, всъщност току-що се връща от почивка в България. Той разказва забавна случка, свързана с обратното поклащане на глава на местните. Подарената чаша, която шефът държи, е с българското знаме.

Интелигентна, саркастична, майсторски режисирана. Такава е тази реклама на Expedia от 41 секунди, отличена на най-престижния рекламен фестивал в света в Кан през тази година.

Идеята е на една от най-успешните агенции в света – Ogilvy & Mather, Лондон.

Това е рекламата ни на деня.

Ето я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Метрото няма да вози пътници по Линия 3 на 8 и 9 ноември
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат