14 неща, които научихме от рекламите

14 неща, които научихме от рекламите

Благодарение на рекламите по телевизията научихме, че:

1. Всяко момиче с ярка рокля носи в чантата си двулитрова бутилка с препарат за цветно пране.

2. Хората, живеещи в огромни, луксозно обзаведени апартаменти, се хранят с най-евтиния салам и маргарин.

3. Крайно време е да се създадат банкноти с номинал 9,99 лева!

4. Добрата домакиня винаги има в дома си безобразно мръсни плочки, ръждиви кранове на чешмите и бъкаща от микроби тоалетна.

5. Мармотите, прекалили с алпийската трева, обичат да се возят на гърба на мечки.

6. Напълно е възможно в хладилника ви да се засели огромен говорещ кренвирш.

7. Основният проблем на човечеството е пърхотът.

8. Ако на една жена й е дошъл цикълът, тя ще се облече непременно с най-късата си и развяваща се пола или с тесни, чисто бели панталони и ще отиде на купон.

9. Ако две деца злобно мърсят омразните си бели тениски, ще дойде не татко с шамарите, а някаква лелка с прах за пране.

10. При подходящото настроение хората могат да разговарят с маргарина.

11. Ако добре сте си измили косата, тя ще започне да се движи на забавен каданс. С музикален съпровод.

12. Бирата кара мъжете да скачат с парашут, да се бият с мечове и други интелигентни неща.

13. Известните хора нямат пари за храна и ще дойдат да ядат от вашия хладилник.

14. Шоколадът решава всички проблеми.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Русия удари с дронове детска градина в Харков
Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
Цената на златото се срина и всички се питат защо
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент