Lacoste отбеляза 80-годишнината си с уникална рекламна кампания


Френският производител на дрехи Lacoste отбеляза 80-годишнината от създаването си с рекламна кампания, посветена на въпроса как ще изглеждат дрехите на бъдещето.

Създателите на видеоклипа са се опитали да си представят как ще изглежда един ден класическата поло-тениска – запазена марка на компанията. Тя е измислена от легендарния шампион по тенис Рене Лакост през 1933 г. В клипа тя реагира на допир като сензорен екран – променя цветовете, шарката и даже кройката си.

На сайта lacoste-future.com може да видите даже как ще изглежда тенисът през 2083 г. Агенцията MNSTR създаде уникален видеоматериал, представящ спорта на бъдещето. Lacoste спонсорира много от най-големите звезди на тениса като вече пенсиониралия се Анди Родик и Доминика Цибулкова.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
Цената на златото се срина и всички се питат защо
Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
8-и банково-финансов форум: Предизвикателствата пред България при въвеждането на еврото
8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни
ЕС преосмисля климатичната си стратегия