Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

С ново мото и нова безалкохолна бира започва най-голямата кампания у нас за трезво шофиране

С ново мото и нова безалкохолна бира започва най-голямата кампания у нас за трезво шофиране

С ново мото и нова безалкохолна бира започва най-голямата кампания у нас за трезво шофиране

Най-голямата, дългосрочна и социално отговорна кампания за отговорно и безопасно поведение на пътя тази година беше открита с безалкохолна бира. Мотото на 14-тото издание на „Алкохолът е лош шофьор“ сега е „Мисли трезво0%, преди да седнеш зад волана“.

Кампанията е организирана от „Каменица“ АД, а партньори отново са Министерството на вътрешните работи (МВР) чрез Главна дирекция „Национална полиция“ и отдел „Пътна полиция“, Български Червен кръст (БЧК) и Съюза на българските автомобилисти (СБА). Теоретичното обучение включва материали в медиите, демонстрации за по-младите шофьори в дигиталните медии и влиятелни обществени фигури, които да представят на шофьорите алтернативи, вместо да управляват колата си пили.

Тази година „Каменица“ предлага и практическа алтернатива -  нови продукти с 0.0% алкохолно съдържание. Това са напълно безалкохолната бира Каменица 0.0% и безалкохолният бирен микс Fresh в два различни вкуса.

„Смело мога да заявя, че Каменица 0.0% е най-добрата безалкохолна „Каменица“ досега. За да отговорим на нуждите на потребителите за 0.0% опции без компромис във вкуса и да посрещнем засиленото търсене на страхотни вкусови преживявания без алкохол, създадохме и Fresh“, казва Юлиана Борисова, директор „Маркетинг“ в „Каменица“ АД.  Новата Каменица 0.0% запазва автентичния бирен вкус и меката пяна на традиционната бира и е решение в случаите, когато употребата на алкохол не е приемлива - при шофиране, спортуване или работа, и позволява да останем със свеж ум, съзнание и фокус.  

„Кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ е част от дългосрочната ни политика за устойчиво развитие, основаваща се на три основни стълба – отговорна консумация, устойчиво производство и принос към обществата, в които развиваме бизнеса си. Тази година, освен че възобновяваме кампанията, представяме и нашите нови продукти, които са подходяща алтернатива за ситуациите, в които не можем да консумираме алкохол”, каза Радостина Хаджийска, директор „Правни и корпоративни въпроси“ в „Каменица“ АД.

До момента в рамките на ежегодната кампания се провеждат разнообразни демонстрации, които пряко ангажират десетки хиляди шофьори и техните близки. Сред тях ярко се открояват карането на автомобил с очила, които симулират усещането, че водачът е под алкохолно влияние, както и възможността посетители на заведения изцяло доброволно да се поставят на тест за алкохол и да вземат решението дали да седнат зад волана. Гостите бяха приветствани от домакините от страна на „Каменица“ АД и поздравени от младата певица Мила Роберт.

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ