TreSemmé „изкарва от леглото“ поколението Z за парти турне

Марката за грижа за косата на Unilever TreSemmé представя своя сух текстуриращ спрей от колекцията A-List с нова многоканална кампания, озаглавена „Изкарайте TF от леглото“, предава Marketing Dive.
Ключът към усилията е партньорството с платформата за управление на събития Eventbrite за спонсориране на празненства в пет града, известни със своите парти сцени: Маями, Нашвил, Лос Анджелис, Чикаго и Ню Йорк. Събитията на 15 август в Саут Бийч в Маями и на 22 август на Бродуей в Нашвил ще включват мобилен pop-up салон. Първите 30 потребители, които резервират място чрез Eventbrite, ще бъдат стилизирани от професионалисти.
Създателите на съдържание ще участват в парти турнето, като ще заснемат трисерийна поредица за социалните медии, която ще се появява във всички канали на марката. Пълните епизоди на поредицата ще се излъчват и в YouTube на TreSemmé и ще включват участия на посланика на марката ДеСорбо, заедно с творците Ксандра, Миа Мартини, Виктория Вилароел, Мария Георгас и Виктория Фулър. Фокусът върху създателите на „Get TF Out of Bed“ се вписва в по-голямата стратегия на компанията майка Unilever да прехвърли 50% от маркетинговите си разходи към социалните медии.
Кампанията включва и трисерийна поредица в социалните медии с участия на творци като посланика на марката TreSemmé Пейдж ДеСорбо.
TreSemmé допълнително загатна за присъствие на Седмицата на модата в Ню Йорк, която е насрочена за 11-16 септември, където колекцията им от A-List ще бъде изложена през цялата седмица. Редица марки се стремят да се възползват от вълнението около Седмицата на модата в Ню Йорк през годините, от сестринската марка на Unilever, Dove, до Afterpay и Intuit Mailchimp.
Сухият текстуриращ спрей A-List на TreSemmé може да бъде закупен ексклузивно в Target за $11,99.
Освен TreSemmé, Unilever напоследък активно рекламира и други марки. По-рано Dove обяви открит кастинг за посланик на подмишниците като част от спонсорството си на Откритото първенство на САЩ през 2025 г.
Unilever отчете приходи от 34,45 милиарда долара за първата половина на 2025 г., което е увеличение с 3,4% на годишна база, дължащо се на марките ѝ за лична хигиена и сладолед. Компанията е похарчила 15,5% от приходите, или 5,17 милиарда долара, за маркетинг през първата половина на годината, което е с 0,4% повече спрямо същия период на предходната година.
Източник: Джесика Хамърс за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.