Ralph Lauren пусна трейлър за първия анимационен късометражен филм с талисмана си

Ralph Lauren пусна трейлър за първия анимационен късометражен филм с участието на емблематичния си талисман Мечето Поло, предава Marketing Dive.
„Хрониките на Мечето Поло: Операция Черна вратовръзка“, който дебютира в YouTube на 14 август, поставя главния герой - мечка, в роля, подобна на Джеймс Бонд, докато се опитва да извърши обир на произведения на изкуството с помощта на гълъб-помощник.
В историята Мечето Поло се впуска в различни места, които демонстрират стила на Ralph Lauren, включително луксозна къща в Ню Йорк, къща на плажа, игра на поло и гала вечер с черна вратовръзка. Мечето Поло и неговият гълъб-помощник успяват да надхитрят светските личности и охраната по безмълвен начин, докато маневрират около класически капани от шпионски филми.
Съдържанието е разработено вътрешно от Ralph Lauren Animated Studios и предполага, че модният лейбъл се стреми да увеличи допълнително собствения капитал на един от своите емблематични активи, следвайки скорошни маркетингови трикове в подобен дух. За празниците Ralph Lauren представи витрини с 3D дигитални изображения на Мечето Поло в избрани магазини. Витрините, разработени съвместно с агенцията за експериментални технологии Cinimod Studio, използваха технология за изкуствен интелект, за да направят Мечето Поло да изглежда по-реалистично, според WWD.
Мечето Поло, представено за първи път през 1991 г., е описано от Ralph Lauren като герой на противоречия, едновременно невинен и изтънчен, и предпочитащ мартинита - друг потенциален пример за Бонд - въпреки приликата си с детска играчка.
Ralph Lauren разчита на привлекателността на пухкавия си талисман по време на труден период за търговията на дребно и тъй като все повече потребители намаляват дискреционните си разходи. Ralph Lauren е зает да координира дейността си с доставчиците си, за да се справи с въздействието на тарифите, с планове да премести повече производство в страни, подлежащи на по-малко високи мита, казаха ръководители.
Марката постигна силни резултати въпреки хаоса в търговската война и по-широкия спад при луксозните стоки. Приходите са се увеличили с 14% на годишна база до 1,7 милиарда долара през първото фискално тримесечие на 2026 г. на Ralph Lauren, надминавайки очакванията. Разходите за маркетинг като процент от продажбите са били 7,5% през първото тримесечие спрямо 6,7% през същия период на предходната година.
Източник: Питър Адамс за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.