Склонни сме да споделяме повече от когато и да било

Склонни сме да споделяме повече от когато и да било

Възходът на споделената икономика ни предостави услуги, за които дори не сме подозирали, че могат да съществуват. Хора от цял свят започват да възприемат своята собственост по нов начин. По този начин услуги като Uber, Airbnb и др. подобни започват да се появяват на бял свят вследствие на тази културна промяна, пише Mashable.
 
Проучване на Nielsen потвърждава тази нова тенденция. От него става ясно, че споделянето се е увеличило не само в райони, в които и преди е било широко разпространено, като например Латинска Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, но и е Европа и Северна Америка.
 
В световен мащаб хората са по-склонни да споделят електроника (28 процента) или услуги (26 процента), отколкото своя дом (15 процента) или мебели (17 процента).
 
Възрастта е основен фактор в желанието на даден човек да участва в тази споделена икономика. В глобален мащаб хората, които изявяват желание да се включат, са от поколението Y(35 процента). 17 процента пък – от поколението Z. При Бейби бум поколението интересът е най-нисък – 7 процента.
 
Вижте приложената инфографика на Statista за повече информация по темата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Борисов: ГЕРБ ще отстъпи от вдигането на пенсионната вноска и данък "дивидент"
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Адолф Хитлер спечели пети мандат като регионален съветник в Намибия
Украинските антикорупционни органи претърсват дома на началникa на канцеларията на Зеленски
Виктор Орбан ще се срещне с Владимир Путин в Москва за енергийни преговори
Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Тръмп обеща да спре за постоянно миграцията в САЩ от „страни от третия свят“