Склонни сме да споделяме повече от когато и да било

Склонни сме да споделяме повече от когато и да било

Възходът на споделената икономика ни предостави услуги, за които дори не сме подозирали, че могат да съществуват. Хора от цял свят започват да възприемат своята собственост по нов начин. По този начин услуги като Uber, Airbnb и др. подобни започват да се появяват на бял свят вследствие на тази културна промяна, пише Mashable.
 
Проучване на Nielsen потвърждава тази нова тенденция. От него става ясно, че споделянето се е увеличило не само в райони, в които и преди е било широко разпространено, като например Латинска Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, но и е Европа и Северна Америка.
 
В световен мащаб хората са по-склонни да споделят електроника (28 процента) или услуги (26 процента), отколкото своя дом (15 процента) или мебели (17 процента).
 
Възрастта е основен фактор в желанието на даден човек да участва в тази споделена икономика. В глобален мащаб хората, които изявяват желание да се включат, са от поколението Y(35 процента). 17 процента пък – от поколението Z. При Бейби бум поколението интересът е най-нисък – 7 процента.
 
Вижте приложената инфографика на Statista за повече информация по темата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Футболната звезда Роналдо се обяви за по-известен от Тръмп и поиска лична среща с него
Борисов: Държавата смята да поеме ръководството над „Лукойл” с назначаване на особен управител
Дилемата на Виктор Орбан - руски петрол или благоволението на Тръмп
Дубай изпревари Ню Йорк в класацията за най-добър град за милионери
Унгарският премер Орбан ще предложи на Тръмп сделки с втечнен природен газ и ядрено гориво от САЩ
Ново изследване променя представите ни за древната пътна система на Рим
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ