Склонни сме да споделяме повече от когато и да било

Склонни сме да споделяме повече от когато и да било

Възходът на споделената икономика ни предостави услуги, за които дори не сме подозирали, че могат да съществуват. Хора от цял свят започват да възприемат своята собственост по нов начин. По този начин услуги като Uber, Airbnb и др. подобни започват да се появяват на бял свят вследствие на тази културна промяна, пише Mashable.
 
Проучване на Nielsen потвърждава тази нова тенденция. От него става ясно, че споделянето се е увеличило не само в райони, в които и преди е било широко разпространено, като например Латинска Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, но и е Европа и Северна Америка.
 
В световен мащаб хората са по-склонни да споделят електроника (28 процента) или услуги (26 процента), отколкото своя дом (15 процента) или мебели (17 процента).
 
Възрастта е основен фактор в желанието на даден човек да участва в тази споделена икономика. В глобален мащаб хората, които изявяват желание да се включат, са от поколението Y(35 процента). 17 процента пък – от поколението Z. При Бейби бум поколението интересът е най-нисък – 7 процента.
 
Вижте приложената инфографика на Statista за повече информация по темата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Икономиката на България с ръст от 3,2% през третото тримесечие
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?